Ny Penguin i 2013 og ny panda til helgen

En tråd i 'Google' startet av looper, 12 Mar 2013.

1. looper Medlem

Ja gutta (og jenter) da er det bare å stålsette seg for et spennende år.
    Lord Cutts gikk ut på SMX med informasjon om en ny penguin oppdatering anno 2013 og en ny panda førstkommende helg.

Rooolllercooaster sier jeg bare!

2. sKrud

sKrud Meget sliten student

3. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ja det kan du si; jeg vet ikke hva de gjorde på YouTube der jeg sitter som bruker, men det har vært håpløst til tider.

4. looper Medlem

I januar/februar har det vært en del spesielt i søkeresultatene, det er jeg enig i. Veldig mye bouncing opp og ned på forskjellige måter. Har registrert en god del EMD på førstesiden og en del utenlandske sider på generiske norske søk. Men har fått en del rapporter i dag som viser at ting virker å stabilisere seg litt. Da er det jo bra at det kommer en panda :p

5. Ole Avranden utvandret

Det er tydelig at Google har brukt januar og februar til å teste ut algoritmer, og da særlig innenfor nisjer med hard konkurranse og mye lenkespam. Så de som har svin på skogen bør trolig holde seg godt fast.

6. zapotek

zapotek Medlem

Lenker på skogen er farlig nå ja :D

7. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

For ikke å snakke om ugler i mosen, det er fali det.

Tror at de som ikke gidder å lage godt innhold snart kan pakke snippesken og søke jobb på Rema1000.

8. looper Medlem

Hm..lurer på om Interflora UK saken er et forvarsel for hva vi kan vente oss.
    Blir alt for spennende....

9. Ole Avranden utvandret

Hva skjedde med Interflora Looper?

10. zapotek

zapotek Medlem

11. looper Medlem

12. Ole Avranden utvandret

Ouch. Kjipt å betale så mye for å bli fjernet fra Google :D

13. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Straff for "advetorial links" ja. Hvis man setter det på spissen betyr det at man ikke kan lage en bloggpost om et firma, med link til firmaet (som er god nettskikk), uten å være redd for å bli straffet av Google.

14. let100 Medlem

Hvis man søker på "kredittkort", så ser man at kredittkortguide.no kommer opp på førsteplass. Er det slik at det er bare å kjøpe drøssevis av lenker fra norske og engelske nettsider, så kommer man opp på førsteplass? Det er ihvertfall hva denne nettsiden har gjort.

15. JoachimO

JoachimO Medlem

Jeg har både svin i mosen og urene ugler i posen.

Del denne siden