Ny Penguin i 2013 og ny panda til helgen

En tråd i 'Google' startet av looper, 12 Mar 2013.

1. zapotek

zapotek Medlem

Hehe vis med en "sammenlign kredittkortside" med så mye som en naturlig innlenke.

2. Ole Avranden utvandret

Jeg har en, men jeg vil ikke lenke til den herifra og ødelegge det. :cool:

3. zapotek

zapotek Medlem

Og den har naturlige innlenker?

4. Ole Avranden utvandret

Kan med stolthelt si ja til det Zapotek. Ikke mange, men nok til at flertallsformen "linker" kan brukes.
    Den scorer ikke så bra i serp enda da, dessverre. Men med litt mer innsats, og hjelp fra Googles anti-spam-initiativ er det forhåpentligvis mulig å klatre litt snart.

5. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Vel, jeg har kun rene ugler i posen, så håper at det kan skje noe positivt med kredittkort-siden min etter neste Penguin. Har ventet på denne oppdateringen siden 5 oct.

6. looper Medlem

Da er den bekreftet om noen få uker av Cutts. Håper inderlig den kommer før sommerferien!

7. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

På tide!

Har du link til litt mer info? Hadde vært artig å se hva de skriver.

8. Ole Avranden utvandret

Foreløpig er det ikke skrevet så mye, bortsett fra at det rulles ut en ny oppdatering i løpet av uker.
    Merkelig nok var det ingen hint i Cutts' uttalelse denne gangen...

9. Tony J

Tony J Alle skal få

Nå kommer neste pr oppdatering?

10. looper Medlem

Jeg tror egentlig vi kan lese hintene fra signaler de har sendt tidligere. Jeg gleder meg til å se den i aksjon ;) Men nei har ikke kommet så mye mer enn en tweet hvor det ble bekreftet at pingvinen er på vei. Så hva dette bringer gjenstår å se!

11. Ole Avranden utvandret

Vi har vel sett deler av den i aksjon allerede, hvor SERPn til enkelte nisjer og konkurranseutsatte søkeord har kjørt berg- og dalbane. Men det blir spennende å se om de klarer å komme nærmere målene som ble satt ved innføringen av penguin/panda.

12. looper Medlem

13. zapotek

zapotek Medlem

Har en stygg mistanke om at denne oppdateringen kommer til å ta med seg en gode del små publishere "med rent mel i posen" i samme dragsug som blackhat'erne. Vinnerne blir store merkenavn, offentlige nettsteder og andre store organisasjoner.

14. Dan Åsen Hansen

Dan Åsen Hansen Medlem

Hva er "penguin" og "panda"?

Mvh Dan

15. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Noen av Googles store algorytmer som har for vane å endre søkeresultatene ganske drastisk.

Del denne siden