Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger i forumet for salg av domener.

PIP

Medlem
Fordi kommentaren din var OT, det var en kommentar til mitt spørsmål og hadde ikke noe i den tråden å gjøre. Jeg ryddet opp, akkurat slik du etterspør. Ok?

Hey... den skal jeg huske. Skjønner at jeg får en stor jobb med å rapportere fremover hvis det er lesten du har lagt deg på. Godt å vite!

Skjønner jo nå at du ble en smule fornærmet og tok dette veldig personlig. Og ut fra det ikke har noen intensjoner om å gjøre noe med dette. Det hele bunner ut i semantikk. Men det er greit for meg det.

Webforumet har blitt et fristed for Forumtroll der man fritt kan boltre seg i enkelte forum. Der det er viktigere å henge seg opp i ordlyder og fomuleringer enn selv temaet. Selv når man ikke har noen interesse for domenet, så kan man likevel komme med usaklige kommentarer som har null og niks med saken å gjøre.

Helt ærlig så synes jeg kommentaren din i tråden til Bjørn både var unødvendig og usaklig, for du burde vite bedre. Da kan jo spille uvitende og troskyldig, men det biter jeg ikke på. Og det at du sletter kommentaren min og påstår den var OT, det er også svært merkelig. Da det stadig kommer opp slike uten at de blir slettet. Men i dette tilfellet var det rettet mot deg.... og da selvsagt *delete*.

Men det er bra det settes en standard for hva som er lov og ikke, det er egentlig det jeg var på jakt etter. Og nå har jeg fått en innblikk i hva som gjelder her på forumet. Greit å få det konkretisert fra forumets eier.

Det kommer slike diskusjoner med noen mnd. mellomrom. Det er alltid noen som blir fornæmet, forulempet, såret, mister ære el. lign. og noen forsvinner rett og slett fordi de har blitt så "innmari dårlig behandlet" her. Velkommen til Internett sier jeg da.

Nå har jeg vært på nett så lenge at jeg ikke tar meg nær av slike kommentarer, iallefall ikke på annen måte enn at jeg sier min oppriktige mening tilbake.

Du sier du slettet mitt innlegg fordi det var OT, men hva med "Les mer om PIP og Msites her: Tilbakemeldinger i forumet for salg av domener." i samme tråden? Det må jo iallefall være OT i den tråden. Da vil det være mer relevant å linke til den tråden herfra...

Det er så jævla lite gjennomført...
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hvorfor i alle dager bruke energi på slikt? Webforumet er ikke noe demokrati der gud og hvermann skal få viljen sin. Det er Tonny som styrer ballet - er du ikke fornøyd med det, så lag en konkurrent da vel.
 

PIP

Medlem
Hvorfor i alle dager bruke energi på slikt? Webforumet er ikke noe demokrati der gud og hvermann skal få viljen sin. Det er Tonny som styrer ballet - er du ikke fornøyd med det, så lag en konkurrent da vel.

Du får sagt det du Rune. Men du er vel av den sorten som ikke har egne meninger og ei heller ytrer de når er snakk om å sparke oppover. Men jeg er ikke deg, jeg velger å si ifra når jeg mener noe ikke er riktig, og sparker heller oppover en endover. Om jeg for gjennomslag er en annen ting, men da har jeg iallefall sagt hva jeg mener om det. Noen ganger blir man hørt, andre ganger blir man det ikke.

Du bruker jo din energi på å kommentere denne tråden... at du gidder å bruke energi på slik!
 

PIP

Medlem
Jeg synes også at det er underlig at du (Tonny) slettet min kommentar, men du lar kommentarer som "Tror nok heller dette ser mer ut som et fyrstedomene." fra Picxx bli stående. (Ref. denne tråden)
 

looper

Medlem
Jeg quoter meg selv for et par år siden "kan ikke alle være venner".

"“The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem”
 

Tony J

Alle skal få
Enkelt spørsmål: Lage en egen prosedyre som folk skal følge slik at de må forholde seg til hvordan ordlegge seg når de skal selge et domene (uavhengig om de er "eksperter" innenfor sitt felt eller ikke), ELLER ha en enkel regel: "Kommenter kun dersom du har interesse for domenet"? Hva blir det enkleste? Jeg er enig med PIP i mye av det han sier og hetsingen som er blitt sterkere etterhvert som diskusjonen har ballet på seg kunne vært spart fra omtrent alle. Spikre: Du er ikke gammel nok til å snakke til voksne folk på den måten :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Ærlig talt, PIP. Jeg tror du ville gjort klokt i å la denne saken ligge nå. Du gir deg selv ikke mer cred jo lenger den drar ut.

Er vi på dette forumet for å mase om innlegg som slettes, kommentere kommentarer man oppfatter som hårsåre eller sverte meddebattanter?
 

Tony J

Alle skal få
Hvorfor i alle dager bruke energi på slikt? Webforumet er ikke noe demokrati der gud og hvermann skal få viljen sin. Det er Tonny som styrer ballet - er du ikke fornøyd med det, så lag en konkurrent da vel.

https://www.webforumet.no/forum/generell-snakk-og-svada/7493-tilbakemeldinger-p-salgstr-der-3.html

"Så spørs det vel bare hvordan man definerer rå markedsføring? Det er vel opp til hver enkelt å definere uten at noen spesielle har klippekort på sannheten. Det hele forutsatt at lovene overholdes selvsagt."

- Har du mistet energien Rune? :)

Der diskuteres lignende tema, nettopp hvordan markedsføre seg på forumet ved salgstråder.

Legg også merke til Tonny sin kommentar "Hvis medlemmer her på WF ser salgstråder de vil diskutere så må de opprette en egen tråd for den diskusjonen slik som du har gjort nå."

Spørsmålet mitt blir om dette gjelder kun nettsider og ikke domener?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hehe, man utvikler seg forhåpentligvis i løpet av tre år...
 

PIP

Medlem
Ærlig talt, PIP. Jeg tror du ville gjort klokt i å la denne saken ligge nå. Du gir deg selv ikke mer cred jo lenger den drar ut.

Er vi på dette forumet for å mase om innlegg som slettes, kommentere kommentarer man oppfatter som hårsåre eller sverte meddebattanter?

Ærlig talt Rune. Jeg er ikke med i en konkurranse om å bli "den mest populære på webforumet". La meg bekymre meg for "min cred", så kan du bekymre deg for din.

Jeg poengterer bare at jeg er lei av enkeltpersoner som til stadighet driver å troller i forumet for salg av domener. Er det en grunn til at man ikke har lov til å si ifra om slikt?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Greit. Fortsett din misjonsvirksomhet. I'm out.
 

PIP

Medlem
Greit. Fortsett din misjonsvirksomhet. I'm out.

Har ingen misjonsvirksomhet heller... igjen så er det totalt skivebom. Har kun kommet med en enkelt ytring som tydligvis noen tok seg veldig nær av... traff vel et ømt punkt.

Og når det er sagt, så er denne tråden postet under "Ris og ros til WF". Ønsker man ikke "Ris", så bør man endre navnet til "Ros til WF".
 
Sist redigert:
Topp