Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk vurderes solgt

Tony J

Alle skal få
Kan legge til at butikken har solgt for 222.885 kroner på de 2 årene den har vært i drift.
"Rekorden" på en måned er på nesten 40K.

Litt trafikkinfo:

Unike gjester aug-des 2011: 36.249 / antall besøk: 60.772 / sider 4.242.069
2012: unike gjester: 43.025 / antall besøk: 81.623 / sider 3.758.680

Hvor mye netto har du sittet igjen med når innkjøp, drift og andre regninger er trekt i fra 222.885 på de 2 årene?
 
enkel it: skjønner ikke hva du prøver å si.
tonny: noen hundrelapper på adwords, pluss noen gratis produkter til toppbloggere.
 

hansson

Langveisfarende
Send meg pm, siden du jobber gratis.

Han prøver vel å si at du ikke tar deg betalt for timene du jobber med nettbutikken gjennom året. Det ville blitt et helt annet regnestykke. Du tar kun med utgifter til annet enn lønn virker det som, og det er greit nok, mange som regner slik. Men sannsynligvis er ikke en nettbutikk som dette særlig lønnsom hvis man skulle tatt ut en normal Handel- og kontor-timelønn.
 
Jeg lar budet stå til uka! Kjører Nedover til Oslo på Mandag, og kan da evt. ta med varelager tilbake nordover mot slutten av uken:)
 
selvfølgelig hansson, men det blir jo helt irrelevant i denne sammenheng. det som er relevant er hvor mye jeg sitter igjen med i ren profitt. hvordan i huleste skal man ellers si noe om regnskapet til en nettbutikk?

hvor mye en person regner som bra timelønn kommer jo helt ann på en million faktorer. er det fulltidsjobb? hobbyprosjekt? hva er en bra timelønn? 500? 400? 378,9 eks moms?

Overskuddet er på 170 ish (veldig ca) og det er veldig greit for et hobbyprosjekt. Og nei, det er selvfølgelig ikke det eneste jeg gjør, og ikke noe jeg bruker 37,5 timer i uken på.

Så enkel it, vi kan vel heller si at jeg har brukt 170 timer på hele skiten og har 1000 i timelønn. så moralen i historien er: jeg jobber ikke gratis
 
per dag... varierer jo. fra 0 til 10 :p jeg bruker en vanlig kjellerbod på et par m2. et vanlig loft eller ekstra rom eller noe sånt er mer enn nok.
 
tror varelageret egentlig er verdt mer enn først anslått. vi har som sagt over 500 produkter og flere av mange av disse, så vi har godt over 1000 enkeltprodukter. varelageret må være verdt minst 50.000 hvis ikke mer.
 
Innkjøpspris kanskje 15-20. utsalgspris 50-60 kanskje. alle varene er kurante i form av at de ikke er ødelagte osv. men hvorvidt kjøper liker de eller ikke vet jeg jo ikke ;)

bud på 40.000 inkl varelager mottatt.


Forresten: 24nettbutikk er betalt ut 2013 (verdi over 4000 kr)

Dermed minimalt med faste utgifter, kjempeflott nettbutikk, stort varelager (anslått innkjøpt for 15-20, anslått utsalgsverdi 50.000), og stor FB-side med 6000 likes til en svært god penge!! Bare varene er verdt mer enn nåværende bud, så her er det bare å kline til ;)
 
Sist redigert:
Topp