Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skrivejobb.no - Kun 100kr per artikkel

hvoslef

Student
God dag, alle her på WebForumet.

Skrivejobb er et nettsted bestående av 25 skribenter, og vi øker hver dag. Alle har sitt spesialfelt, og samtlige har utdanning eller erfaringer ifra forskjellige arenaer. Eksempelvis har vi skribenter ifra hotellbransjen, yrkesfagbransjen og studenter som kan levere artikler innenfor sitt kompetansefelt.

Samtidig som vi leverer artikler til en lav pris, kan vi hjelpe deg å fremme nettsiden eller produktet ditt også. Flesteparten av våre skribenter har sosiale medieprofiler og blogger de kan profilere din kampanje på. Prisen på denne tjenesten diskuteres per e-post.

Et av Skrivejobb sitt fortrinn er din mulighet som kunde til å velge blant flere artikler. Når du leverer en bestilling, så vil våre skribenter sette igang å skrive. Når artiklene er ferdig, så vil de oversendes til deg, og du velger hvilke artikler du ønsker å betale for. Hvis ingen faller i smak, så betaler du selvfølgelig ingenting.

Muligheten til å velge og vrake artikler til utrolig lav pris, gjør at Skrivejobb er særdeles konkurransedyktig på pris og kvalitet.

Alt av betaling skjer enten via PayPal eller faktura med 14 dagers forfall. Vårt første kundeforhold var med den internasjonale nettsiden Needbox som trengte norske artikler. Ønsker du å lese tilbakemeldingen, må du logge deg inn, og se her.

Trenger du en artikkel av høy kvalitet, til lav pris og levert av en skribent med kompetanse innen ditt felt? Ta kontakt med info@skrivejobb.no for en uforpliktende prat, og hør om vi kan hjelpe deg å skrive artikler for ditt nettsted innenfor ditt tema.

I mailen forteller du hvilket nettsted, firma eller produkt det dreier seg om. Hva du ønsker at artikkelen skal handle om, hvor mange ord og annet som er relevant for artikkelen. Vi gleder oss til å jobbe for deg.

Skrivejobb.no - Få betalt for å skrive og publisere
 

hvoslef

Student
Antar at det kun er norske skribenter til norske artikler? Ikke noe Google Translate-opplegg?

Hvor lange er disse artiklene som koster 100.-?

Hei, Dag.

Det er kun norske skribenter. Nei, ikke noe Google Translate. Alt er skrevet av norske personer.

Det varierer ifra 250-500 ord.
 

Bjørn

Domenespekulant
Interessert, men er jo litt avhengig av om artikkelen er 250 eller 500 ord da. Hva avgjør hvor lang en artikkel er for en hundrelapp da?
 

hvoslef

Student
Interessert, men er jo litt avhengig av om artikkelen er 250 eller 500 ord da. Hva avgjør hvor lang en artikkel er for en hundrelapp da?

Det handler hovedsaklig om hvor stor kompetanse skribentene har innen feltet, jo mindre kompetanse, jo mindre å skrive om artikkelen. Minner om at du kan avslå alle artiklene hvis du mener de er for korte, kostnadsfritt.

Men i bestillingen kan du be om antall ord, så da skal vi nok klare å levere den mengden ord du ønsker. Med mindre det er langt over 500 ord, da blir det kanskje litt mye arbeid for 100 kroner.
 

zapotek

Medlem
Et av Skrivejobb sitt fortrinn er din mulighet som kunde til å velge blant flere artikler. Når du leverer en bestilling, så vil våre skribenter sette igang å skrive. Når artiklene er ferdig, så vil de oversendes til deg, og du velger hvilke artikler du ønsker å betale for. Hvis ingen faller i smak, så betaler du selvfølgelig ingenting.

Hmm. Skriv en artikkel, tjen 100 kroner minus skrivjobb.no's del av kaka - HVIS artikkelen er blandt de beste bidragene. Er ikke dette en dårlig deal for skribentene?
 

hvoslef

Student
Hmm. Skriv en artikkel, tjen 100 kroner minus skrivjobb.no's del av kaka - HVIS artikkelen er blandt de beste bidragene. Er ikke dette en dårlig deal for skribentene?

Tanken med Skrivejobb er å la skribenter prøve seg. Sammenlign det med lærlingyrke, hvor man får betalt etter erfaring, tid i bedriften og utdanning. For noen kan Skrivejobb være springbrettet til å skrive som frilanser i fremtiden, på siden av studiene. Det er tanken, og ikke nødvendigvis at skribente skal tjene store penger.
 

RAH

Medlem
Artig at jeg ikke finner noe sted å bestille artikler på ved å skumme linkene deres... :)


Dere burde ha en stor dansende knapp hvor det står "Bestill artikler til X kr stk" (eller lignende). Nå er det alt for mye fokus på skribentene og bonussystemer etc.
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Forretningsideen er god nok, nettsidene sånn passe, og lønningen av skribentene skremmende! At dere beholder hele 50% for å formidle jobber synes jeg kanskje var litt i overkant.

Og, som andre over her har sagt var det lite som tilsa at dere solgte artikler.... Men, du har kanskje et annet nettsted som landingsside for dette??
 

hvoslef

Student
Artig at jeg ikke finner noe sted å bestille artikler på ved å skumme linkene deres... :)


Dere burde ha en stor dansende knapp hvor det står "Bestill artikler til X kr stk" (eller lignende). Nå er det alt for mye fokus på skribentene og bonussystemer etc.

Ja, det er det som er svakheten til siden for øyeblikket, for stort fokus på skribenter og for lite på å skaffe kunder. Dette er noe jeg skal jobbe med i fremtiden.

Forretningsideen er god nok, nettsidene sånn passe, og lønningen av skribentene skremmende! At dere beholder hele 50% for å formidle jobber synes jeg kanskje var litt i overkant.

Og, som andre over her har sagt var det lite som tilsa at dere solgte artikler.... Men, du har kanskje et annet nettsted som landingsside for dette??

Det nevner jeg i svaret til RAH, at det er for lite fokus på å skaffe kunder for øyeblikket. Dette skal selvfølgelig bli tatt hånd om.

Når vi får større oppdrag, sånn som i disse tider, så jobber skribentene seg lett opp til høyere nivå. Så i teorien kan det skje dårlig ut, men i praksis så er det bedre betalt.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ja, det er det som er svakheten til siden for øyeblikket, for stort fokus på skribenter og for lite på å skaffe kunder. Dette er noe jeg skal jobbe med i fremtiden.



Det nevner jeg i svaret til RAH, at det er for lite fokus på å skaffe kunder for øyeblikket. Dette skal selvfølgelig bli tatt hånd om.

Når vi får større oppdrag, sånn som i disse tider, så jobber skribentene seg lett opp til høyere nivå. Så i teorien kan det skje dårlig ut, men i praksis så er det bedre betalt.

# uten kunder, ingen oppdrag, skribentene tjener ikke penger, skribentene forsvinner....

# da må det være noe jeg overså når det gjelder betaling, for jeg så ikke noe som gikk på kvalitet når det gjaldt betaling til skribenter - og uansett så jeg at dere tok hele 50% cut på det dere solgte for....

Som sagt, så er konseptet godt nok - hvis man husker å ha fokus på det viktigste - kunder - så tror jeg nok du skal få det til å gå.
 

hvoslef

Student
# uten kunder, ingen oppdrag, skribentene tjener ikke penger, skribentene forsvinner....

# da må det være noe jeg overså når det gjelder betaling, for jeg så ikke noe som gikk på kvalitet når det gjaldt betaling til skribenter - og uansett så jeg at dere tok hele 50% cut på det dere solgte for....

Som sagt, så er konseptet godt nok - hvis man husker å ha fokus på det viktigste - kunder - så tror jeg nok du skal få det til å gå.

Helt enig, Msites Ltd. Dette er noe jeg har jobbet marginalt med i det siste, og mitt siste støt var å annonsere her på Webforumet. Nettopp fordi jeg ønsker å gi skribentene arbeid og inntekt.

For å gå opp i betalingsnivå så er kvaliteten på artikkelen selvfølgelig, som du nevner, veldig aktuelt. Hvis en skribent gjentatte ganger leverer vare av høy kvalitet, så vil nok det firkantede systemet sees bort ifra, og bedre betaling blir naturligvis gitt.
 
Topp