Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kampen om cookies: nettleser-plugins

zapotek

Medlem
For å sette det på spissen. Om alle nettbrukere i Norge hadde hatt nettlesertillegget fra Kickback installert, så hadde det vært umulig å tjene en krone på noen av programmene som Tradedoubler kjører?
 

pleb

Medlem
Det er vel heller ikke mulig å gjøre så mye med det. En personlig boikott av Tradedoubler er jo selvfølgelig fristende, men "en dråpe i havet" er et uttrykk som sjelden har vært mer passende brukt enn for å beskrive pengene de ville tapt på det.
 

picxx

Well-Known Member
Det er vel heller ikke mulig å gjøre så mye med det. En personlig boikott av Tradedoubler er jo selvfølgelig fristende, men "en dråpe i havet" er et uttrykk som sjelden har vært mer passende brukt enn for å beskrive pengene de ville tapt på det.

Personlig sluttet jeg å benytte både tradedoubler og euroads i stor grad akkurat grunnet dette.
(netbooster har jeg aldri benyttet i særlig stor grad)
Uten dråper hadde det heller ikke vært noe hav.
 

gano

Medlem
Opplevde akkurat at Firefox krasjet da jeg var inne på bt.no. Det merkelige var at nede til venstre i firefox ser jeg at det siste bt.no laster inn er cache.kickback.no. Noen som kjenner til dette?
 

zapotek

Medlem
Hmm.. Hvis man tenker litt bakvendt og gammeldags, og vil føkke opp for Tradedoublers snylteprogram som har dette tillegget, så sjekker man hvilken browser den besøkende har, dersom den har en browser som har støtte for Kickback-tillegget, så viser man ganske enkelt ikke afflinker fra Tradedoubler..
Man viser KUN annonser fra sine alternative affnettverk..

På denne måten har du mulighet til å tjene "maks" på siden din uten å være Blåkors for Kickback, samtidig som du slipper å si opp TD fordi du irriterer deg grønn og miljøvennlig på grunn av dette.

Noen som bruker et slikt opplegg som Nutz skisserer her? (Mer og mer aktuelt siden alle Schibstednettstedene nå er tapetsert med Kickbackannonser).
 

pleb

Medlem
Noen som bruker et slikt opplegg som Nutz skisserer her? (Mer og mer aktuelt siden alle Schibstednettstedene nå er tapetsert med Kickbackannonser).

Er det lett å implementere noe slikt på Wordpress-sider eller er det mye jobb?

Jeg irriterer meg i hvert fall grønn på tanken av at folk stjeler penger fra meg til tross for at jeg aldri har tjent mer på Tradedoubler enn hva jeg gjør akkurat nå.

Hadde bare Adservicemedia blitt store på kontaktlinser, reiser, kostmetikkprodukter og kosttilskudd, så ville jeg sagt adios til TD for godt for lenge siden.
 

zapotek

Medlem
Bare for å gjenta meg selv enda en gang; nå annonseres det for Kickback "overalt". Noen som vet sånn ca. hvor mange medlemmer de har nå?
 
Topp