Kampen om cookies: nettleser-plugins

En tråd i 'Affiliate-programmer' startet av kongen, 11 Des 2010.

1. zapotek

zapotek Medlem

For å sette det på spissen. Om alle nettbrukere i Norge hadde hatt nettlesertillegget fra Kickback installert, så hadde det vært umulig å tjene en krone på noen av programmene som Tradedoubler kjører?

2. Ole Avranden utvandret

Kort og rungende "Ja" til det, Zapotek.

3. pleb

pleb Medlem

Det er vel heller ikke mulig å gjøre så mye med det. En personlig boikott av Tradedoubler er jo selvfølgelig fristende, men "en dråpe i havet" er et uttrykk som sjelden har vært mer passende brukt enn for å beskrive pengene de ville tapt på det.

4. picxx Well-Known Member

Personlig sluttet jeg å benytte både tradedoubler og euroads i stor grad akkurat grunnet dette.
    (netbooster har jeg aldri benyttet i særlig stor grad)
    Uten dråper hadde det heller ikke vært noe hav.

5. gano

gano Medlem

Opplevde akkurat at Firefox krasjet da jeg var inne på bt.no. Det merkelige var at nede til venstre i firefox ser jeg at det siste bt.no laster inn er cache.kickback.no. Noen som kjenner til dette?

6. Ole Avranden utvandret

gano: De annonserer på bt.no

7. gano

gano Medlem

Søren. Prøvde å se etter det i etterkant, men fant ingen annonser eller noe i kildeokoden. Så annonsen nå:)

Sist redigert: 16 Jul 2013
  8. zapotek

zapotek Medlem

Ganske dominerende Kickbackbanner på Aftenposten.no nå...

9. zapotek

zapotek Medlem

Og på VG.no...

All Your Cookies Are Belongs To Us!

10. zapotek

zapotek Medlem

Noen som bruker et slikt opplegg som Nutz skisserer her? (Mer og mer aktuelt siden alle Schibstednettstedene nå er tapetsert med Kickbackannonser).

11. pleb

pleb Medlem

Er det lett å implementere noe slikt på Wordpress-sider eller er det mye jobb?

Jeg irriterer meg i hvert fall grønn på tanken av at folk stjeler penger fra meg til tross for at jeg aldri har tjent mer på Tradedoubler enn hva jeg gjør akkurat nå.

Hadde bare Adservicemedia blitt store på kontaktlinser, reiser, kostmetikkprodukter og kosttilskudd, så ville jeg sagt adios til TD for godt for lenge siden.

12. zapotek

zapotek Medlem

Bare for å gjenta meg selv enda en gang; nå annonseres det for Kickback "overalt". Noen som vet sånn ca. hvor mange medlemmer de har nå?

Del denne siden