Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Black Friday

ellaro

Medlem
Ser det er flere som ruller ut Black Friday kampanjen idag (Starter i morgen)
Må ærlig innrømme at her har vi sovet litt i timen, måtte inn på wikipedia for å lese meg opp litt. Er det noen som har planlagt noen kampanjer? Kjørte Black Friday kampanje ifjor?
Litt nysgjerrig på hva dere tenker om fenomenet i det hele tatt? Er det nok Amerikanske tradisjoner i dette landet :) ?? For å ikke snakke om Cyber Monday førstkommende Mandag..hehe
 

hvaer

Medlem
Synes det blir helt idiotisk med Black Friday og Cyber Monday i Norge, når vi ikke feirer "thanksgiving". Når det er sagt, så handler jeg de fleste julegavene for 2013 på nett, denne helgen.
 

Erlend

Medlem
Black Friday har endelig blitt større enn det var for bare noen år tilbake. Tror man kan tjene gode penger om man har en nettbutikk og kjører noen bra tilbud.

Hvis du har en nettbutikk og kjører tilbud på Black Friday kan du få en lenke i denne artikkelen som lister opp norske nettbutikker med tilbud. Bare å skrike ut :)
 
Sikkert ikke god butikk, men jeg holder meg litt unna disse hel-amerikanske tradisjonene. Jeg har heller ikke snø som daler i nettbutikken eller nisser i logen enda.

Kjørte ut litt nyhetsbrev for en liten stund siden når butikkene startet med julesesongen, men det eneste jeg sendte ut var link til frelsesarmeen sin julegryte og pakkeinnsamling.

Har faktisk fått mange gode tilbakemeldinger på dette.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Skal gi dere et tips på VPS(og annet) server med BlackFriday Deal: Forside

Beste de har er: 4GB Ram /160gb plass 320 gb trafikk til kun 225,- per måned i dag. Ingen binding.

Fikk minste for nesten samme pris før, fornøyd med den men frister med mer kapasitet :D

Kjenner du til hosten? Stabilitet og sånt? Tilbudet virker jo veldig bra, så er litt fristende å slå til... En ekstra vps er jo alltid kjekt å ha...
 

InVert

Blogger
Kjenner du til hosten? Stabilitet og sånt? Tilbudet virker jo veldig bra, så er litt fristende å slå til... En ekstra vps er jo alltid kjekt å ha...
Jeg har fra før den minste pakken på VPS fra dem, hatt den siden sommeren og fungerer bra til mitt bruk. Wordpress, Video osv... Men det var min første VPS, så fikk litt guiding av support om hvor jeg burde finne mer informasjon osv... De er responsive. Nedetid har kun vært en planlagt tid i høst hvor det var en større oppgradering hos dem på nattestid i noen minutter som ble varslet på forhånd.

Så jeg slo til på største VPS serveren nå, på månedlig basis. Har da 2 VPS fra dem. Hadde litt problemer med bestillingen i stad, noe med SMS, ble ordnet raskt etter noen minutter og fikk også svar på hvor lenge en fikk beholde prisen. Blackfriday tilbudet varer til 23:59 i kveld og prisen beholder du så lenge du har VPSen :)
 
Topp