Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei på dere :)

ainv

New Member
Tenkte jeg skulle presentere meg før jeg kom med noen andre innlegg/spørsmål.

Jeg driver nettbutikken Norwaynails.com og ikke overraskende nok er dette kosmetikk og hobbyvarer til negler (navnet sier vel det meste). Jeg åpnet butikken februar 2013 men holdt på med bygging av nettbutikken og prosjektet siden oktober 2012. Jeg har valgt Shopify som løsning, da jeg har satset på frakt til utlandet (mest i Europa) og nettsiden/markedsføring er alt gjort på engelsk).

Importerer stort sett varer fra USA, Australia og resten av Europa og ca. 80% av kundene er fra utlandet. Bestemte meg for å gjøre dette på hobbybasis, men det spørs om det nå er blitt mer arbeid enn hobby.

Jeg blir litt lei av å kommunisere overalt på engelsk så at jeg fant et norsk forum var flott :) Har ikke hatt noen tidligere erfaringer med å drive egen nettbutikk og tar gjerne imot innspill for å gjøre butikken bedre.
 

ainv

New Member
Trodde først av "norwaynails" at det må være et veldig lite marked for nisjespiker, men negler høres litt mer logisk ut ja :D
Ganske oversiktelig butikk.
Mindre fan av få 2 popup/lightboxes, en er nok.

Det med popupboksene har jeg ikke tenkt over faktisk. Jeg har som regel kun den ene, men kjører andre når jeg har salg og andre tilbud. Tror det skal være ganske enkelt å bare fjerne den ene når den andre går.

Takk for velkomsten :)
 
Hei og velkommen hit :)

1. Det er veldig kjedelig å se tilbud som du ikke kan benytte deg av (jfr. rabatt ved shipping til Storbritannia). Slike tilbud bør kanskje utelukke alle ikke-britiske IP-adresser?

2. Kort oversikt under FAQ, lignende fundarenhold.__no/vilkar/ ?


Ellers var siden estetisk veldig pen, shipping-kalkulatoren var kjempesmart og kjøpeprosessen sømløs.

Bra jobbet!
 

ainv

New Member
Hei og velkommen hit :)

1. Det er veldig kjedelig å se tilbud som du ikke kan benytte deg av (jfr. rabatt ved shipping til Storbritannia). Slike tilbud bør kanskje utelukke alle ikke-britiske IP-adresser?

2. Kort oversikt under FAQ, lignende fundarenhold.__no/vilkar/ ?


Ellers var siden estetisk veldig pen, shipping-kalkulatoren var kjempesmart og kjøpeprosessen sømløs.

Bra jobbet!

Ah, ser nå at tilbudet kan misforståes, fordi jeg bare lånte bildet fra den opprinnelige merkevarebutikken og plusset på min egen tekst.

Det med den korte oversikten under FAQ har jeg tenkt på lenge. Har rett og slett ikke hatt tid siden jeg har prioritert andre ting. Er vel en ting jeg snart må gjøre noe med.

Takk for tilbakemeldingen, det har gått ned en del arbeidstimer i den nettsiden (orker ikke helt å tenke på hvor mye tid jeg har brukt selv om jeg har valgt en "ferdigløsning"... ) Det er helt sikkert en god del andre småting som må finpusses også selv om den har vært oppe og gått i over et år. :)
 

ainv

New Member
Spennende ja, selv om jeg ikke har noe sans for kosmetikk selv :)
Liker at den er oversiktlig.

Og en 'like' @Msites Ltd :)

Er nok ikke alle damer som interesserer seg for kosmetikk, man har heldigvis hver sine interesser :)

Kikket innom butikken din også men jeg har ikke håndarbeidsgen i det hele tatt... :eek:
 
Topp