Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Firmalogoer

Rismoen

Medlem

Det er litt ymse kvalitet på fiverr. Men det er helt klart mange dyktige logodesignere der.

Kundeservicen er også på topp!
2fd005a70f.png
 

Webakr

New Member
Syns ikke nødvendigvis disse logoene var kjedelig, heller enklere og oversiktelige noe som er nødvendig for at kunden skal huske de. Kommer jo også ann på hva firma representerer.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Syns ikke nødvendigvis disse logoene var kjedelig, heller enklere og oversiktelige noe som er nødvendig for at kunden skal huske de. Kommer jo også ann på hva firma representerer.
Det er ingen grunn til å være kjedelig selv om det skal være enkelt og oversiktelig. Samtidig er det ikke noen automatikk i at kreativt = bra, eller at annerledes = bra - eller kreativt for den saks skyld.

I det "litt sprekere galleriet" med "210 creatively awesome logos" var det rett og slett mye MØL som helt tydelig bare var tatt med for å få det så stort, og der har vi enda et eksempel på at MER ikke på noen som helst måte automatisk gjør det bedre. Hadde man i stedet kutta ut f.ex. de 150 dårligste, eller for den saks skyld de 200 dårligste, så hadde det vært mye bedre. Men, siden de sannsynligvis bare har plukka ut logoer fra andre veldig like bloggposter så ville det da bare ha blitt enda en klin hakke lik bloggpost som de de kopierte det fra.
 

fiksedesign

Member
Kom over en litt kul logo mens jeg ladet bilen på en hurtiglader her om dagen.

goCharge: http://wtw.no/products/gocharge

Det som slo meg er at g-en som er til forveksling lik et åttetall, sannsynligvis skal symbolisere "evigheten" i fornybar energi. Fornybar energi er jo veldig "i vinden" om dagen.

Det hadde iallefall vært pitchen min hvis jeg skulle lagt frem dette som et forslag for en kunde :)

-Stig
 
Topp