Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rapporter bugs eller problemer her

erlsae

Medlem
Likte ikke dette temaet at-all. Det er dristig gjort å flytte alle brukerne over til det nye temaet, da dere faktisk kan miste mange brukere. For min del blir det alt for bredt og alt for hvitt. Fjern fullwidth og gjør noe med fargene.
 
Likte ikke dette temaet at-all. Det er dristig gjort å flytte alle brukerne over til det nye temaet, da dere faktisk kan miste mange brukere. For min del blir det alt for bredt og alt for hvitt. Fjern fullwidth og gjør noe med fargene.
Ja det er litt snodig at ikke det (etter min mening) gode fargetemaet på gamle wf ikke ble videreført.
Men alt i alt liker jeg oppdateringen, farger kan man jo endre i ettertid.
 

Travellingman

Nettgrunder
Likte ikke dette temaet at-all. Det er dristig gjort å flytte alle brukerne over til det nye temaet, da dere faktisk kan miste mange brukere. For min del blir det alt for bredt og alt for hvitt. Fjern fullwidth og gjør noe med fargene.

Ikke enig og velkommen til 2014, i dag må nettsider være responsive :cool: Tror ikke noen brukere slutter fordi det kommer et nytt design....

Ser noen klager på att det er for lyst eller hvitt, dette er bare en tilvenning. Jeg er som sagt medlem på et par andre som bruker XenForo og reagerte ikke på hvitheten i det hele tatt når jeg logget meg på WF i morgentimene.
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg synes heller ikke dette er for hvitt, tvert i mot så er det et stort skritt i riktig retning. Men skillet mellom postene bør være tydeligere.
Litt mer luft over og under skillestreken, og sett streken i en mørkere kontrastfarge.
 

Travellingman

Nettgrunder
Jeg synes heller ikke dette er for hvitt, tvert i mot så er det et stort skritt i riktig retning. Men skillet mellom postene bør være tydeligere.
Litt mer luft over og under skillestreken, og sett streken i en mørkere kontrastfarge.

Ikke sikkert det er så lett til å få til?

Men om man tillater litt mer informasjon på profilboksene vil det nok bli litt mer luft mellom innleggene kanskje.
 

Gaasehud

Medlem
Forandring fryder!

Delikat uten alle «skrammene» det gamle forumet etter hvert fikk seg mens årene gikk. Ser foreløpig ut som en del mangler her også, og personlig synes jeg elementene til XenForo-temaet lett flyter over i hverandre – sånn blir noen responsive nettsider på store skjermer. Det kunne blitt enda luftigere her om bare luften var brukt litt annerledes!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg er en flittig bruker av funksjonen for "nye poster" (som de fleste andre, tipper jeg). Litt irriterende at man må bevege musa over linja for å se at det er flere sider postet i den gjeldende tråden. Det er nå en ting, men virker ikke nødvendigvis som om det er konsekvent. I alle fall får jeg ikke frem til at det er flere sider tilgjengelig på nederste posten i skjermbildet. Med denne mouse over-effekten, må jeg nok slutte å bevege musa over tittelen og heller gå inn "fra siden". Litt irriterende, mn klarer vel den overgangen også. Alt går an å venne seg til. upload_2014-9-22_14-29-18.png
 

Steve Cash

Medlem
Jeg antar det går an å vise nyeste innlegg på side 1 når en tråd består av flere sider, jeg finner ikke bare ikke ut hvor jeg gjør den innstillingen. (Når jeg åpner en tråd vil jeg gjerne lese det nyeste innlegget med en gang, ikke det eldste.) Forøvrig syns jeg forumet ser bra ut med ny programvare.
 

Steve Cash

Medlem
Eller, dette forumprogrammet er kanskje ikke ment å fungere slik, det er jo greit nok å trykke på siste side når en åpner. Jeg får heller slutte meg til det som allerede er skrevet om at en må legge musemarkøren over tråden for å se om det er flere sider.
 
Topp