Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor kjøper du dine bilder fra?

Erlend

Medlem
Jeg har i lang tid benyttet meg av Dreamstime.com (aff. link) når jeg kjøper bilder til nettsidene mine. Dette har fungert bra, og jeg synes ikke prisene er så stive heller. Dreamstime har også svært mange bilder tilgjengelig i databasen sin.

Istockphoto.com var litt dyrere sist gang jeg sjekket, men for alt jeg vet så kan dette ha forandret seg nå.

Hvor kjøper du dine bilder, og hvorfor kjøper du fra nettopp den siden?
 

i-net

Medlem
Betalte f.eks. dette på shutterstock i alle fall : 365 dager ved forespørsel, med 5 nedlastinger med standardlisens kr 329,00
5 nedlastninger og du får det du trenger av størrelser og slikt mener jeg.
 

Erlend

Medlem
Betalte f.eks. dette på shutterstock i alle fall : 365 dager ved forespørsel, med 5 nedlastinger med standardlisens kr 329,00
5 nedlastninger og du får det du trenger av størrelser og slikt mener jeg.

Er dette "vanlige" bilder som man ikke kan redigere?

Jeg pleier å kjøpe bilder i størrelsen 800x530 (cirka), og betaler mellom 15-30 kroner per bilde hos Dreamstime. Det er små bilder, men passe størrelse for mitt bruk. Du er kanskje avhengig av større bilder?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg kjøpte litt kreditt - det er ikke så ofte jeg trenger ting derfra - men 1 CR er 1 EUR - og i de fleste tilfeller rekker det med 1 CR for det bilde jeg trenger.
Bruker også noen av de andre som er nevnt her, men tenkte det var bra å nevne vectorstock også.
 

Erlend

Medlem
Jeg kjøpte litt kreditt - det er ikke så ofte jeg trenger ting derfra - men 1 CR er 1 EUR - og i de fleste tilfeller rekker det med 1 CR for det bilde jeg trenger.
Bruker også noen av de andre som er nevnt her, men tenkte det var bra å nevne vectorstock også.
Det hørtes ikke ille ut. Skal sjekke ut Vectorstock.
 

Ole Avranden

utvandret
Har en månedspakke hos Shutterstock, og kreditter hos iStock. Kjøper også noe rundt i mindre billedbaser. Men viktigste billedbase er 100K egne bilder...
 
Topp