Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du eller skal du kjøpe Facebook likes? To baad

Tony J

Alle skal få
Har jeg nevnt noe problem her? :) Synes bare litt synd på folka som har kjøpt masse likes etc. Nå forsvinner jo disse falske kontoene like raskt som de kom. Det er vel egentlig ikke synd på dem, men mer til pass for dem :p
 

Tony J

Alle skal få
@Tonny Kluften Jeg skal være forsiktig med å konkludere, men at de skal fokusere på en ting betyr ikke at de glemmer det andre. Hva ville vært mest riktig? Deaktivert de titusener av sider med tusener av falske likes, eller de "få" (i sammenligning) som dør eller som manuelt deaktiverer kontoen sin? Selv om de ser de _fokuserer_ på dette så tror jeg nok de har fokus på "det andre" også. Tror vi har mye forandringer i vente. De som har vært tålmodig til siste slutt uten å kjøpe uengasjerte likes i den ene eller andre sammenhengen vil få igjen ved bedre reach til sine medlemmer. Uansett en bra nyhet. Det er veldig mange inaktive kontoer der ute, enten av de som har forlatt Facebook, de som har laget ny konto eller forhåpentligvis en falsk "like" som kun er der for statistikken uten å ha noe som helst aktivitet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Synes ikke dette var så avskrekkende tall. Jeg har ikke skaffet meg en eneste falsk like på noen av mine sider, i alle fall ikke med forsett. Men mistet allikevel noen flere enn jeg selv trodde - selv om prosentandelen var lav, 0,5-1,0%.

Er det noen som sitter med noe tall på norske sider som har mistet masse?
 

xdex

Medlem
Synes ikke dette var så avskrekkende tall. Jeg har ikke skaffet meg en eneste falsk like på noen av mine sider, i alle fall ikke med forsett. Men mistet allikevel noen flere enn jeg selv trodde - selv om prosentandelen var lav, 0,5-1,0%.

Er det noen som sitter med noe tall på norske sider som har mistet masse?

Må nok regne med at dette (som med alt på facebook) er noe som skjer over tid, det er ikke gjort over natten. Har også sett endel av disse virale nettsidene miste endel likes. Det viktigste er jo at noe skjer :)
 

djorkaeph7

New Member
Vi mistet også noen selv om vi ikke har gjort noe for å skaffe oss falske likes. Vi mistet derimot noe færre likes enn Rihanna, med en relativt lav prosentandelen på 2 %.
 
Blander meg gjerne opp i denne tråden :)

Jeg har aldri forstått dette med å kjøpe likes. Hva er vitsen i å ha fullt av likes dersom de ikke er interessert i hele tatt i det du holder på med?

Personlig mener jeg det er bedre å ha 10 ekte likes enn 10,000 kjøpte. Er jeg helt på jordet her; at det kan være positivt å ha jukse-likes?
 
Topp