Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alternativer til Analytics

A

aabbcc

Guest
Det høres jo veldig bra ut hvis dette funker. Vil det gjelde historiske data også? Jeg ser de er fortsatt der, eller er det kun fremover? Uansett håper jeg dette løser problemet.
 

kaieivindm

Member
Det høres jo veldig bra ut hvis dette funker. Vil det gjelde historiske data også? Jeg ser de er fortsatt der, eller er det kun fremover? Uansett håper jeg dette løser problemet.

Det løser dessverre ikke historisk data, så det må du nok bare se på fremover også. Men fra du aktiverer regelen så virker den hvertfall fremover. Husk at det tar ofte en dag før du ser resultater.
 
A

aabbcc

Guest
Det løser dessverre ikke historisk data, så det må du nok bare se på fremover også. Men fra du aktiverer regelen så virker den hvertfall fremover. Husk at det tar ofte en dag før du ser resultater.

Egentlig godt å høre, for ellers ville det bety at det ikke funket hos meg. Tusen takk for det tipset! På små sider tar spam over totalt, og reell trafikk drukner nesten.
 
A

aabbcc

Guest
En kort oppdatering om at kaieivindm sitt supertriks funker. Månedens forumtriks i mine øyne, tusen takk!

Abc
 
Topp