Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet = en gjeng med arrogante moralhorer?

Rismoen

Medlem
Hva har skjedd?

Det oser over av moralhorer, negativitet og spydighet.

Går forumet i feil retning?

Hvor blir det av de seriøse og gode diskusjonene? Ja, de diskusjonene uten personangrep, frekke kommentarer og syting.

Hva mener folket?
 
Du kaller andre det du selv virker som...en spydig og negativ moralhore :)

Forumet er uten tvil det beste i Norge innen web (med en stor honnør til admin). Tror nok de fleste medlemmene her er enige med meg i det selv om de har en tendens til å være uenig med meg innen alt annet.

Hva er en seriøs og god diskusjon for deg, da? Innen web-teknologi, mener jeg.

Tror kanskje du forveksler WebForumet med Freak. DER er det utvilsomt fullt av negative og spydige moralhorer. Horer, stort sett.
 

Stoppet

Banned
Synes stort sett at forumet er veldig bra og innlegg og kommentarer seriøse. Men ser nok at enkelte av og til (meg selv inkludert), kan ha en tendens til å kritisere fremfor å være konstruktive i tilbakemeldinger og kommentarer.

Det må være lov å stille dumme spørsmål, vi er ikke alle like erfarne.:)
 

picxx

Well-Known Member
På seg selv kjenner man andre ;)
 

NilsF

Medlem
Det oser over av moralhorer, negativitet og spydighet.

Jeg sier meg tildels enig med Rismoen, og vil i den anledning vise til nedenfornevnte e-post som jeg for en tid siden mottok fra forumets kanskje mest arrogante, spydige og verste "moralhore":


"privatetterforsker NilsF

Rismoen, 3 Mar 2015

Prøver du å være morsom, privatetterforsker NilsF?

Siden er solgt, det er ikke relevant for tråden. Totalt unødvendig, du gjør det bare for pur faenskap.

"trusler om søksmål fra rettighetshaverne"

Ha en fin kveld! "



E-posten var vedlagt nedennevnte innlegg fra meg på tråden Viralside ønskes solgt, et innlegg som en eller annen moralhore (jeg trenger vel ikke nevne hvem), deretter besørget slettet etter klage til moderator. Man bør tydeligvis avstå fra å stille relevante spørsmål på dette forumet, hvis man vil unngå å komme i klammeri med moralhorene.


"Er dette den samme nettsiden som i august i fjor ga en stabil inntekt på bare 40 - 50 kroner dagen, og som i desember ble sagt at lett kunnetjene inn 10 000,- i måneden på adsense? Hvor mye er brukt på annonsering?

Og hva med bilder som er benyttet på forsiden, er tillatelse innhentet fra rettighetshaverne? Eller er det slik for denne siden som for enkelte andre viralsider, at ønsket om salg av nettsiden stiger etter hvert som det kommer trusler om søksmål fra rettighetshaverne?"
 
Sist redigert:

Rismoen

Medlem
La dette forbli en tråd uten personangrep @NilsF

Jeg skrev det lenger opp. Det gjelder like mye meg som alle andre.

Uansett, du tar det ut av sammenheng. Det gir ikke et riktig bilde av saken.
 
Sist redigert:

NilsF

Medlem
La dette forbli en tråd uten personangrep @NilsF

Før du startet denne tråden, burde du gjerne ha stukket fingeren i jorden og tatt en realitetsorientering i forhold til om du selv er et bra forbilde på forumet.

Til mitt forrige innlegg legger jeg til at da jeg postet spørsmålene på tråden "Viralside ønskes solgt", hadde det frem til da ikke fremkommet noen som helst opplysninger om at viralsiden var solgt.
 

Rismoen

Medlem
Til mitt forrige innlegg legger jeg til at da jeg postet spørsmålene på tråden "Viralside ønskes solgt", hadde det frem til da ikke fremkommet noen som helst opplysninger om at viralsiden var solgt.

Jo, det sto at siden var solgt før du svarte.

Det var helt tydelig at du skrev innlegget kun for å sette siden i et dårlig lys + at du kom med usanne påstander. Derfor ble det slettet av moderator.
 

Rismoen

Medlem
Før du startet denne tråden, burde du gjerne ha stukket fingeren i jorden og tatt en realitetsorientering i forhold til om du selv er et bra forbilde på forumet.

Da kaster jeg ballen tilbake til deg.

Dette er en tråd som blant annet tar opp temaet personangrep. Likevel, det første du gjør er å komme med et personangrep.

Når jeg leser dette (sitat under) - så er dette bevist et forsøk på å sette meg i et dårlig lys. Jeg kan ikke se noen andre hensikter med dette innlegget.

Jeg sier meg tildels enig med Rismoen, og vil i den anledning vise til nedenfornevnte e-post som jeg for en tid siden mottok fra forumets kanskje mest arrogante, spydige og verste "moralhore":

"privatetterforsker NilsF

Rismoen, 3 Mar 2015

Prøver du å være morsom, privatetterforsker NilsF?

Siden er solgt, det er ikke relevant for tråden. Totalt unødvendig, du gjør det bare for pur faenskap.

"trusler om søksmål fra rettighetshaverne"

Ha en fin kveld! "



E-posten var vedlagt nedennevnte innlegg fra meg på tråden Viralside ønskes solgt, et innlegg som en eller annen moralhore (jeg trenger vel ikke nevne hvem), deretter besørget slettet etter klage til moderator. Man bør tydeligvis avstå fra å stille relevante spørsmål på dette forumet, hvis man vil unngå å komme i klammeri med moralhorene.


"Er dette den samme nettsiden som i august i fjor ga en stabil inntekt på bare 40 - 50 kroner dagen, og som i desember ble sagt at lett kunnetjene inn 10 000,- i måneden på adsense? Hvor mye er brukt på annonsering?

Og hva med bilder som er benyttet på forsiden, er tillatelse innhentet fra rettighetshaverne? Eller er det slik for denne siden som for enkelte andre viralsider, at ønsket om salg av nettsiden stiger etter hvert som det kommer trusler om søksmål fra rettighetshaverne?"

Jeg ser også at du skriver: "fra forumets kanskje mest arrogante, spydige og verste moralhore"

Er ikke dette en ganske brutal påstand å komme med? Jeg vet ikke hva dere ser på som personangrep, men dette er ikke akseptabelt fra min side.
 
Sist redigert:

NilsF

Medlem
Jo, det sto at siden var solgt før du svarte.

Det betviler jeg sterkt. Nettsiden lå for salg, det var derfor jeg stilte spørsmål (ja selv NilsF kan være interessert i en god forretning), og derfor reagerte jeg med skuffelse da spørsmålene ble møtt med bare spydigheter. Slik jeg husker det, ble det først etterpå postet et innlegg om at viralsiden var solgt.

Det var helt tydelig at du skrev innlegget kun for å sette siden i et dårlig lys + at du kom med usanne påstander. Derfor ble det slettet av moderator.

Og der klarte du å komme med to nye personangrep i en og samme setning.

1. Hvordan kan du vite at jeg skrev innlegget "bare for å sette siden i et dårlig lys"?
Kritiske interessenter kan også bli gode kunder... En av mine aller beste kunder noensinne, pleide ofte å komme med en lang rekke kritiske spørsmål pr telefon, og i det man trodde at der røk den avtalen, så hørte man plutselig fra den andre enden: "okey, la gå", og så hadde man en avtale for et sekssifret beløp.

2. Usanne påstander? Hvilke usanne påstander? Jeg fremsatte ikke påstander. Som sitatet ovenfor dokumenterer, så reiste jeg spørsmål. Hvorfor bløffer du om usanne påstander?
 

NilsF

Medlem
Er ikke dette en ganske brutal påstand å komme med? Jeg vet ikke hva dere ser på som personangrep, men dette er ikke akseptabelt fra min side.

Er det "moralhora" som slår til igjen? Innlegget mitt må leses i den konteksten at du Rismoen, at du av alle ikke mors beste barn på dette forumet, oppretter en tråd om "arrogante moralhorer", "negativitet og spydighet". Du har stilt deg lagelig til for høgg, for å si det sånn.
 

Rismoen

Medlem
oppretter en tråd om "arrogante moralhorer", "negativitet og spydighet". Du har stilt deg lagelig til for høgg, for å si det sånn.

Forskjellen er at jeg IKKE nevner navn. Hadde jeg gjort det, så hadde saken vært helt annerledes.

Det første du gjorde derimot...

Dette var en tråd om forumet generelt. Ikke om meg eller deg.

Er det noe mer du ønsker å si til meg privat/personlig, ta det på PM eller over en kopp kaffe ;)
 
Topp