Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Nytt" angreskjema - har noen laget et eget?

UN 1950

Member
Er det bare jeg som synes det gamle skjemaet var både finere og mer oversiktlig?

Bruker dere det nye skjemaet slik det er eller har dere laget et eget?

På forhånd takk for tips og bilder.
 

hvoslef

Student
Jeg bruker det nye skjemaet. Synes det virker å være relativt enkelt for kunden å bruke, men jeg syns det ser verken pent eller særlig profesjonelt ut. Likte det gamle bedre.
 

mra

Active Member
Må si meg enig med hvoslef; Det nye skjemaet ser ikke bra ut, men ordlyden er enkel og rett frem. Tidligere hadde Barne- likestillings- og inkluderingsdepartementet vel en del problemer med at noen sendte angreskjemaet til dem og ikke til selger, hvilket sikkert er en medvirkende årsak til at de har fjernet "logoen" sin fra skjemaet.
 

UN 1950

Member
Jeg bruker det nye skjemaet. Synes det virker å være relativt enkelt for kunden å bruke, men jeg syns det ser verken pent eller særlig profesjonelt ut. Likte det gamle bedre.
Enig med deg at det ikke ser videre profesjonelt ut, det er vel det som irriterer meg mest :p
Bruker du det slik det er eller har du lagt til egen layout og logo?
Absolutt viktigst at det er forståelig for kunden :)
 

UN 1950

Member
Må si meg enig med hvoslef; Det nye skjemaet ser ikke bra ut, men ordlyden er enkel og rett frem. Tidligere hadde Barne- likestillings- og inkluderingsdepartementet vel en del problemer med at noen sendte angreskjemaet til dem og ikke til selger, hvilket sikkert er en medvirkende årsak til at de har fjernet "logoen" sin fra skjemaet.
Hahaha, ja da forstår jeg at dem fjernet logoen. jeg har aldri retunert noe selv, men sikkert lett å gå i fellen og poste til den med størst logo :p

Bruker du dette skjemaet selv? Har du endret oppsett eller lagt til logo slik at det ser litt bedre ut?
:)
 

mra

Active Member
Nei, jeg har ikke brukt skjemaet selv, driver ikke med salg til privatmarkedet, men vi jobber med en plugin til WooCommerce som automatisk genererer angreskjema til kunden, ferdig utfylt, og har derfor klødd meg noe i håret over hvor håpløst det ser ut.
 

hvoslef

Student
Enig med deg at det ikke ser videre profesjonelt ut, det er vel det som irriterer meg mest :p
Bruker du det slik det er eller har du lagt til egen layout og logo?
Absolutt viktigst at det er forståelig for kunden :)

For øyeblikket bruker jeg den som den er. Burde vel endre font, få på en logo og kanskje gjøre det enda enklere.

Heldigvis er det lov til å endre det. "Den næringsdrivende kan anvende dette skjemaet, eller lage sitt eget skjema med de samme opplysningene (som følger av vedlegg 1B til forbrukerrettighetsdirektivet)." Sitat fra http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1096
 

UN 1950

Member
For øyeblikket bruker jeg den som den er. Burde vel endre font, få på en logo og kanskje gjøre det enda enklere.

Heldigvis er det lov til å endre det. "Den næringsdrivende kan anvende dette skjemaet, eller lage sitt eget skjema med de samme opplysningene (som følger av vedlegg 1B til forbrukerrettighetsdirektivet)." Sitat fra http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1096

Tusen takk for siteringen, det var gode nyheter. Jeg har ikke kikket så mye på skjemaet enda, bare åpnet det, scrollet igjennom og ble både skuffet og forvirret :p Jeg ble rett og slett usikker på om jeg hadde funnet rett :p

Da kan føre opp enda én ting på to-do-listen min før åpning :D
 
Topp