Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tregt?

Santo

Active Member
Hei,

Er det bare hos meg eller går det veldig tregt å laste forumsidene om dagen? Når jeg går inn på et innlegg får jeg veldig raskt opp overdelen av siden og det første innlegget, men resten av siden og de ytterliggere innleggene som kommer etter det første lar vente på seg en god stund... :confused:
 

Santo

Active Member
Hei,

Er det bare hos meg eller går det veldig tregt å laste forumsidene om dagen? Når jeg går inn på et innlegg får jeg veldig raskt opp overdelen av siden og det første innlegget, men resten av siden og de ytterliggere innleggene som kommer etter det første lar vente på seg en god stund... :confused:

Kan se ut til å være et IE-problem, gikk bedre når jeg testet med nye Firefox...
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Samme problem her (IE), kan være IE problem, men kan også være dårlig koding :p ser ut som om det er reklamen etter første post som gjør det.
 

picxx

Well-Known Member
Samme problem her (IE), kan være IE problem, men kan også være dårlig koding :p ser ut som om det er reklamen etter første post som gjør det.

Jeg bruker utelukkende FF, og har også hatt dette problemet.
Det kan være at det enten er annonseserveren på webforumet som er treg, eller annonseserveren hos advertising.

...eller en av de andre gode ideene :)
 

vidarlo

Apache-junkie
Topp