Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konkurrent til WF ?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, det er jo mye nyttig og hente innen salg og markedsføring. Selv har jeg ikke så veldig mye interesse innen salg i seg selv, men utrolig nok har jeg interesse for markedsføring av produkter, slik at det fører til salg. Ja, jeg vet jeg er litt spesiell.. :D

Det er absolutt bra at det kommer ett forum, men egentlig tror jeg ikke det vil bli noen direkte konkurrent til WF. Det er jo ikke så veldig mye innenfor akkurat salg og markedsføring her på WF, selv om det er medlemmer som sitter på utrolig mye kompetanse på området.

Estrategi.no kan gjerne komme med ett slikt forum, og jeg kommer nok helt sikkert til og snuse til meg litt informasjon som kommer der. Derimot, om forumet kun kommer med "tips" om markedsføring, på samme måte som Estrategi selv driver og markedsfører sine produkter, kommer jeg nok ikke til og lese så mye.

Jeg har sagt det før og jeg liker pokkern meg ikke og se markedsføring slik som dette. Det er jo direkte løgn til forbrukeren, og dersom det dukker opp at slike ulovlige ting er god markedsføring i dette forumet vil nok jeg holde meg veldig skeptisk til og ta noen tips fra vedkommende som nevner slikt.

Ellers er det jo veldig flott og se at Reimar har ambisjoner, og virkelig tror han vil klare "Norges beste, mest seriøse og mest lønnsomme forum."

- Jeg ønsker hvertfall lykke til :)
 

picxx

Well-Known Member
La meg gjette...
Selve forumet kommer nok til å bli tungt moderert, og alt som vil se ut som markedsføring av annet enn estrategi's egne sider kommer til å bli fjernet ganske så kjapt.
I selve forumet vil man kunne, som seppolaatle er inne på, finne litt småtips som stort sett er basis innen enhver markedsføring, med henvisning til de betalte forumene hvor man vil finne 'gulltipsene', som antakelig er det samme man kan finne her på WF ved hjelp ved å søke litt.

Men det skal de ha...fin forretningsmodell for å tjene noen ekstra kroner :D
 

Gaasehud

Medlem
Har tittet innom denne siden før, har en del gode basic tips og triks, og forumet hans blir sikkert bra. Men er redd for at det er slik picxx sier; karen dyrker bare sin egen business og fjerner alt annet. ;)

Første gang jeg tittet på siden fant jeg mange gode råd, som sagt, men senere når jeg har tittet innom har det ikke kommet noe nytt. Virker som et prosjekt som går og går, og pengene tikker inn.
 

kongen

kongemedlem
Ved å se på hvordan de markedsfører dvd'n sin tror jeg ikke de har noe spesielt å komme med innen markedsføring, det ser jo ut som noe en 12 åring har satt opp i Frontpage.
 

picxx

Well-Known Member
Ved å se på hvordan de markedsfører dvd'n sin tror jeg ikke de har noe spesielt å komme med innen markedsføring, det ser jo ut som noe en 12 åring har satt opp i Frontpage.

Var det ikke du som skrøt slik av clickbank da?
Da burde du jo vite det at 'ugly sells'!
(Gjelder selvsagt ikke i alle sammenhenger)
 
Topp