Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forumet endelig tilbake

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hehe.. de var nesten så det varmet litt å se hvor mange som invaderte facebook, msn, skype og begge epostene mine for å spørre om forumet. T.o.m folk jeg er sikker på at ikke er medlemmer : / Kan hende dere må klare dere uten den fungerende RSS feeden under nicket en dag eller to. Henger litt etter på endel annet arbeid som må gjøres unna først nå..

Men igjen, hyggelig å se at WF var så savnet :)
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Jaja.. Jeg fikk såppas sjokk at nå jeg åpnet browseren og så er ikke fungerte begynnte jeg å sjekke internett tilgangen.. Kunne jo ikke være smart nok til å sjekke vg først:). ( tok 3 timer)
Tenkte verken på facebook eller noe har rettogslett gått rundt å ventet på tilbakekomsten...
Har sjekket på mobilen ofte!
Velkommen tilbake
 

Gaasehud

Medlem
Godt å ha WF tilbake, ja. :) Med tabsa på rad og rekke var det trist å se den tomme fanen hvor WF skulle vært oppe og gått. Men heldigvis, som en her sa; 6 dager er lenge på nett, var redd hele sida var lagt ned.

Er alt ellers også bevart, Kenneth? Ser du får sette opp faviconet igjen. ;)
 

Knut

Medlem
Veldig varierende siden serveren kom opp igjen. Noen ganger er det kjapt som fy, mens andre ganger er det veldig tregt.
Altid raskt å komme inn på forumet, men det er når man skal åpne trådene at det går tregt.
 

Santo

Active Member
Veldig varierende siden serveren kom opp igjen. Noen ganger er det kjapt som fy, mens andre ganger er det veldig tregt.
Altid raskt å komme inn på forumet, men det er når man skal åpne trådene at det går tregt.

Det er akkurat slik jeg har opplevd det også.
 

Keanu

Geek
Har forøvrig vært uten problemer de gangene jeg også har vært innom.

Mulig det er CaRP-RSS-leseren som gjør at det henger noen ganger? Om det er raskt å deaktivere den, kunne den jo vært deaktivert inntil den fungerer skikkelig igjen.
(Begrunnelse for teori: CaRP-feilmeldinga sier at den ikke får til å cache nå (noe som muligens kan fikses med en enkel chmod), og må derfor hente RSS-feeds langt oftere)
 
Topp