Kjapp og trygg hosting for Wordpress

To nettsteder selges

Status
Stengt for ytterligere svar.

david.

Medlem
Jeg vurderer å selge noen av mine sexyspam-sider. Alle tjener over 1000,- kr per måned. Krever null tid. Grunnen til at jeg selger sidene er at jeg trenger raske penger så fort som mulig til prosjekt.

Selger disse to:

Sjekk ut s-e-x-y-e-m-i-l-i-e-.-c-o-m
og i-h-a-t-e-y-o-u-n-a-t-a-l-i-e-.-c-o-m

(For de som ikke forså det: ta bort alle "-".) Vennligst å ikke skrive sidene rett ut.

Minst 15 000,-kr for begge med 123ticket konto. PM meg. ;)
 

Malla

New Member
Videoen ble ikke unlocket på ihate younatalie .com;)
 
Sist redigert av en moderator:

david.

Medlem
Begge ligger hos one.com.

Jeg tror du må ta en titt igjen, statistikken ser slik ut:

Mars - 434,97 EUR
Februar - 360,22 EUR
Januar - 684,81 EUR
Desember - 978,14 EUR
Novemer 217,06 EUR (siden ble startet 26. nov)

Og det er euro ikke kr. Faktisk fikk jeg en utbetaling i desember på 9k, og beløpet har aldri ligget på under 2k.

Valutakalkulator.
 

picxx

Well-Known Member
Ser at du får hovedvekten av trafikken fra "Direct Traffic" og ettersom jeg tviler på at det er over 60% type in trafikk, kan jeg spørre hvor du har kjøpt denne trafikken, og hvor mye du har betalt for den, slik at man får et mere nyansert bilde over profitten på siden?

Kan vel ikke si at troverdigheten din på forumet er akkurat helt toppers.
 
K

Kontoristen

Guest
Hvorfor selge for 15000,- hvis du har inntjening på 13101,- siden nyttår og som du skriver "krever null tid"? Hvis du bruker null tid og har null utgifter og kan bekrefte dette i en kontrakt så tror jeg mange vil kjøpe dette.
 

david.

Medlem
Ser at du får hovedvekten av trafikken fra "Direct Traffic" og ettersom jeg tviler på at det er over 60% type in trafikk, kan jeg spørre hvor du har kjøpt denne trafikken, og hvor mye du har betalt for den, slik at man får et mere nyansert bilde over profitten på siden?

Kan vel ikke si at troverdigheten din på forumet er akkurat helt toppers.

Har ikke kjøpt trafikken tro det eller ei.
 

david.

Medlem
Hvorfor selge for 15000,- hvis du har inntjening på 13101,- siden nyttår og som du skriver "krever null tid"? Hvis du bruker null tid og har null utgifter og kan bekrefte dette i en kontrakt så tror jeg mange vil kjøpe dette.

1. For jeg er veldig ung og liker ikke å vente på neste måned.
2. Jeg får større inntekter fra andre nettsteder.
3. Holder på med et prosjekt som koster en del penger.

Jeg kan garantere at inntjeningene er riktige.

Gir dette 24 timer, hvis det ikke er mottatt noe bud da trekker jeg tilbake tilbudet.
 

picxx

Well-Known Member
Har ikke kjøpt trafikken tro det eller ei.

Du må vel ha en vag formening om hvor du har fått nærmere 70% av trafikken din fra. Og ja, jeg tror nok hva jeg vil om den saken.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp