Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratulerer med 50.000 innlegg :D

picxx

Well-Known Member
Norges lover gjelder vel kun innenfor norges grenser (jeg er litt usikker her faktisk - kan man bli straffet av norsk domstol for lovbrudd (av norske lover og forskrifter såklart) i utlandet)?

De aller fleste norske lover gjelder for norske borgere, uavhengig om de befinner seg i norge eller utlandet..

Hipp hipp til forumet med de 50! :D
 

let100

Medlem
Jeg ser det er noen brukere her med enormt mange innlegg. Jeg er en av dem som ikke har så mange. Hvor lenge har dette forumet vært oppe forresten?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Faktisk godt poeng fra Msites. Det er ulovlig og SELGE til de som ikke er gammel nok, men og KJØPE er jo noe annet. Og DRIKKE det er også noe annet. Det er noe med det der. Noen foreldre tillater at barna drikker, uten at det byr på noen problemer dersom de gjør det. Dvs, en jente på 15år kan sitte i stua hjemme og drikke, med foreldre til stede, og attpåtil også lovens lange arm til stede uten at det er ulovlig.
 

Bjørnar

Gründer
sattan Tonny. Det der var beint ut jævlig. bruker dere pinex og hørselvern?

bare slenger til at dersom dere trenger perkusjonist, så stiller jeg opp ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
sattan Tonny. Det der var beint ut jævlig. bruker dere pinex og hørselvern?

bare slenger til at dersom dere trenger perkusjonist, så stiller jeg opp ;)

Vi spiller ikke høyt faktisk.
Men uansett, er ikke overrasket over at du ikke liker det, det falt nok mer i smak på Roskilde og Øya enn det ville gjort på bedehusene deres der nede i bibelbelte :D
 
Sist redigert:

Bjørnar

Gründer
beklager hvis jeg støtte noen. men tenkte at du var en sånn singer / songwriter, og fikk noe bakoversveis, tross at jeg stadig får mindre hår :)

tilbudet står ved lag.
 
Topp