Kjapp og trygg hosting for Wordpress

98,- å legge inn annonse

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jobbsøking Utlysning av tjenester. Tilbyr du tjenester kan du poste her. Mange brukere her på Webforumet ønsker å kjøpe tjenester, å poste her betyr gode sjanser for å få oppdrag.
Du må ha en portefolie eller andre referanser for å tilby tjenestene dine her.
Det koster kr 98 .- å legge inn annonse. Legg inn din annonse og betal umiddelbart til paypalkonto tonny@tonny.no.

Sånn seriøst ? hehe :p
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, det var den der ja. Hehe.

Det er en stund siden jeg la merke til den teksten der. Det første jeg tenkte var faktisk ikke at det er "no dritt" at det koster penger liksom, men heller fremgangsmåten. Det er vel mest de som bruker data en del her i landet som har tilgang til en Paypal-konto, og ikke større bedrifter som rett og slett har arbeide til noen. De litt større kan jeg jo se for meg at sitter som et lite :confused: etter den teksten der kommer frem.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Greit at man skal ta betalt for å legge inn annonse, men for guds skyld man, lag det litt mer proffesjonelt..

Lag deg et annonse system...

Dette hørtes bare "teit" ut...

"For å legge inn annonse følg denne lenke.."

Også lager du et skjema...
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, enig at det ser skikkelig hjemmelaget ut, lurte på når første kommentar kom...
Men Paypal er eneste alternativet for betaling uansett. Og jeg har ikke mulighet til å kode en funksjon som først sender annonsøren til paypal for å betale, så tar ham tilbake hit og lar ham legge inn annonsen. Da må i såfall en moderator legge inn annonsen manuelt etter at skjema er sendt inn
 

Sjefskoder

Sjefskoder
men, hvorfor paypal?

Skjønner ikke hvorfor du ikke kan lage et enkelt skjema som :

Navn:
Gateadresse:
poststed:
postnummer:
e-postadresse:
Annonse:

også blir tråden ikke leslig før innbetaling er mottat eller noe slikt...

Også gjør du slik at det sendes en e-post til den som poster med informasjon om innbetaling og en notis som sier " Først når betaling er mottat vil din annonse vises på våre sider.. ved inbetaling vennsligst oppgi følge "annonse-nummer"

(annonse nummeret autogenereres...)

Og samtidig en epost til deg med samme informasjon, slik at du kan følge med og sjekke i banken din betaligen er mottat og da kan du åpne tråden...
 

Sjefskoder

Sjefskoder
HeltSikker: For at kanskje ikke alle har den muligheten å betale med paypal, kanskje?

Mange som ikke har kreditkort...
Mange som sitter med visa-electron blant annet og de får IKKE bruke den tjenesten...

Nei, synes at ALLE skal ha muligheten for å poste i tråden uten å måtte være innehaver av et kreditkort...
 
U

Uregistrert

Guest
HeltSikker: For at kanskje ikke alle har den muligheten å betale med paypal, kanskje?

Mange som ikke har kreditkort...
Mange som sitter med visa-electron blant annet og de får IKKE bruke den tjenesten...

Nei, synes at ALLE skal ha muligheten for å poste i tråden uten å måtte være innehaver av et kreditkort...

Vel, hvis man har et VISA-electron, så er man vel

a) under 18 år. Og da bør man vel strengt tatt ikke annonsere for noe som helst innen næringsvirksomhet.

b) ikke flink nok med penger til å få et kredittkort. Og da bør man vel heller ikke annonsere for noe, eller hva?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Uregistrert, nå prater du om ting du ikke har greie på. Det merker jeg klart og tydelig.

Jeg personlig er i en alder av 22år og har ikke kredittkort tilgjengelig. Det skyldes langt ifra at jeg ikke er flink med penger, men heller at jeg en gang i tiden gjorde ting jeg ikke burde gjort, og sliter derfor litt på den biten i dag. Om noe jeg gjorde galt for mange år siden skal gå utover min mulighet for å poste i et forum, ja, da er det noe galt med verden. Da er det på sin plass og nevne at er noen hakk over 18år. (Riktignok kun på papiret. - Ikke i hodet.)

Det skal omtrent ingenting til i dag for at man ikke får kredittkort i en bank. Omtrent ingenting, og det er bra. Allikevel er det skammelig feil av deg og påstå at man enten er under 18år eller ikke er flink med penger fordi man ikke har kredittkort.

At kun Paypal er alternativ for betaling er vel kanskje greit nok, og Tonny har valgt det selv. At andre alternativer ikke skal være mulig syns jeg er dårlig, men ikke noe jeg skal sitte og klage på resten av året.
 
U

Uregistrert

Guest
Det skal omtrent ingenting til i dag for at man ikke får kredittkort i en bank. Omtrent ingenting, og det er bra. Allikevel er det skammelig feil av deg og påstå at man enten er under 18år eller ikke er flink med penger fordi man ikke har kredittkort.

Etter min erfaring, men nå er jeg en del eldre enn deg altså, får man omtrent kastet kreditt etter seg. Ja, det var litt mer intenst før finanskrisen - men det er fortsatt sånn at du får kreditt veeeeeeldig lett.

Med mindre du har gjort noe dumt eller er under 18 år selvsagt. Og de tilfellene bør du kanskje ikke annonsere etter så mye - bør du vel, Atle?
 

tyr897

Medlem
Kredittkort er nå en gang den vanligste, og enkleste, betalingsmåten på internett.

Når det er sagt, så er det vel mulig å overføre penger til egen paypal konto via bankoverføring? I tillegg tviler jeg på at Tonny hadde skutt deg om du spurte om et kontonummer å overføre penger til fremfor å bruke Paypal.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Dette blir på samme høyde som å utvikle nettsider og si at "Hei, hei! du bruker internet explorer du!! DA FÅR IKKE DU SE SIDEN!!!!"

Man må gi folk et valg...
Er det dette handler om..
 
Topp