Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Analytics på skrivebordet

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg må seriøst innrømme at jeg syns det var en utrolig måte å markedsføre sidene mine på... Skaffer dette noen som helst trafikk som er verdt å ta vare på?
Hvilke sider er det bra og markedsføre på denne måten?
 

picxx

Well-Known Member
Hvilke sider er det bra og markedsføre på denne måten?

Jeg har selv kun brukt det på adultsider og det skaffer ok trafikk når du tenker på at du bruker en ressurs som ellers kun hadde stått og samlet støv :)

Alfa og omega er tittelen på filen.
(les: copywriting)

Skaffer dette noen som helst trafikk som er verdt å ta vare på?

ALL trafikk er verdt å ta vare på. Om noen forteller deg noe annet ljuger de :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har selv kun brukt det på adultsider og det skaffer ok trafikk når du tenker på at du bruker en ressurs som ellers kun hadde stått og samlet støv

Alfa og omega er tittelen på filen.
(les: copywriting)

Ja, jeg kan vel egentlig tenke meg at dette fungerer veldig bra på adultsider. Men har egentlig liten tro på at du fungerer med noen andre sider.. Muligens også på disse "tjen penger" sidene som er der ute.. Andre.. Nja. Skeptisk..

ALL trafikk er verdt å ta vare på. Om noen forteller deg noe annet ljuger de..

Ja du har vel rett i at all trafikk er verdt å ta vare på. Det var vel egentlig mer eller mindre dumt sagt :p
 

picxx

Well-Known Member
Ja, jeg kan vel egentlig tenke meg at dette fungerer veldig bra på adultsider. Men har egentlig liten tro på at du fungerer med noen andre sider..

Thomas Buyers tjente i overkant av $200/dag på mainstream blogger ved hjelp av dette systemet. Når han kan, hvorfor ikke du?
 

picxx

Well-Known Member
Helt enkelt sagt så laster torrent brukeren ned en pdf fil som har en link som han/hun klikker på som går til et eller annet nettsted, er det slik det funker?

Vel, det er jo ikke bare en link. Det blir vel mere som artikkelmarkedsføring.
- Du skriver en post i en blog (på en side)
- Passer på at du har et par innlenker til deg selv i posten.
- Lager .pdf fil av rss'en fra den ene posten
- og ja.....
 
Topp