Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor mye tjente du i dag?

Tonny Kluften

Administrator
Nei, det er ikke snakk om å svare i kroner og øre. Men tjente du nok i dag? Eller ble det snaut?

Denne tråden er tilegnet påminnelser om hva man enkelt kan gjøre for å rette opp en lite innbringende periode på nett.

Så hva gjør jeg?

Jeg kontakter gamle kunder og tilbyr nye tjenester, det fungerer veldig bra.

Hva gjør du?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Har brukt fem timer på å møte en kompis som er fotograf. Vi har planlagt og avklart en DM-kampanje, hvem som skal gjøre hva, hva vi skal gjøre, hvordan ting skal se ut og hva vi skal ta for våre produkter.

Vi skal faktisk gå deg i næringen, Tonny :)
 

metallian

Medlem
Altfor lite- noen kroner ruller jo inn hver dag som følge av langsiktige annonseringsavtaler, men genereret ikke nye inntekter idag. Har en liste over potensielle annonsører foran meg, så får ta tak imorgen.

Må etterhvert være krativ når jeg leter etter nye annonsører og har et godt tips til andre som driver med sider i nisjer- kjøp blader/aviser om emnet dersom det finnew. Firmaer som annonserer der vil ofte være interessert i nettannonsering også såfemt de har nettside/nettbutikk.
 

Kassimaja

Geocacher
Så langt i dag har jeg dratt inn nesten 100 ganger mer enn jeg pleier fra Tradedoubler, så jeg er fornøyd. Jeg har brukt litt tid i det siste på å finne tjenester med merverdi for mine allerede eksisterende kunder, noe som ser ut til å gi grei avkastning på sikt.

Dette er første dagen jeg har klart å tjene nok til å komme meg over utbetalingsgrensa på en eneste dag...
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Vi kjørte en kampanje på kaffe og fikk inn en god slump bestillinger. Det arbeidet ble teknisk sett gjort idag (på natten). Vi kjørte:
1. nettsidens forside pluss nyhets-feed
2. tipset om det på facebook-side
3. finn.no annonser (en i oslo, en i stavanger) <-- ja, litt dumt, geografisk begrensning
4. twitret om det
5. sendte ut epost til kundene

Så jobbet jeg litt med abonneringsystemet (php,mysql) - lang vei igjen der.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Holder for tiden på med et stoooort prosjekt med en kollega som vil bringe inn store penger da vi allerede har 1100 skriftlige avtaler på lisenser til denne tjenesten.

Er innenfor drosjenæringen, for å si litt fort hva det gjelder.
Dette tar opp mye av tiden for øyeblikket, men det ramler inn penger daglig på andre "små-ting" :)

Idag har jeg vel tjent meg drøye fire-femtusen på andre småting, så klager ikke ;)
 

oddbjoro

Medlem
Tjente ikke ei krone idag, men fikk brukt opp 5500,- (ny bærbar) til firmaet.

Hadde bedre dag igår da. Fikk skrevet under firmaets første avtale, så de neste dagene går nok med til forberedelser ifm dette oppdraget.
 

Webby

Medlem
3900,- i dag. Ikke verst det (jeg har fulltidsjobb ved siden av).
Om bare alle dager kunne være sånn, hadde det vært riktig så hyggelig....:)

Når det stopper opp seo'er jeg, prøver noen nye ppc-kampanjer, eller viderutvikler eksisterende prosjekter for å bedre inntjeningen. For meg er det mest tiden det står på. Tør nemlig ikke si opp jobben riktig ennå...
 

gjedda63

Medlem
Tjente et par hundrelapper idag men det øker på.Ikke så lenge siden jeg begynte med IM så jeg klager ikke.Lærer noe nytt og forbedrer ting hver dag. Er egentlig veldig moromt selv om humøret ikke er på topp når det butter imot.
 

pleb

Medlem
Hehe. Er veldig fersk selv, og tjener alt fra fem kroner til 70 (!) kroner daglig. Føler jeg bruker en hel del energi på prosjektene mine, men inntjeningen er nokså laber.
 

picxx

Well-Known Member
Nei, det er ikke snakk om å svare i kroner og øre. Men tjente du nok i dag? Eller ble det snaut?

Denne tråden er tilegnet påminnelser om hva man enkelt kan gjøre for å rette opp en lite innbringende periode på nett.

Så hva gjør jeg?

Jeg kontakter gamle kunder og tilbyr nye tjenester, det fungerer veldig bra.

Hva gjør du?

Kanskje greit å sitere TS da det har utviklet seg til å bli en "jeg tjente XX kroner i dag".
----

Jeg fokuserer vel for tiden mest på å monetize sidene mine.
La leserne dine få valg...jo flere jo bedre!
Tilby dem gratis freebies når du samler leads, ha relaterte tekstlinker, sett inn en donasjonsknapp til de som synes du tilbyr ypperlig info, kjør en "raffles", selg egne produkter, selg andres produkter, tilby eget affiliateprogram etc. etc.
Målet er å ha en inntekt på 1.-NOK pr. unike besøkende.
 

jeffdonk

Medlem
fokuserer stort sett på adsense siter om dagen da jeg kan altfor lite om cpa til å få noen effekt fra det. Tjente vel en 80-90 idag på adsense. Ikke mye å skryte av, men sånn er det når man ikke kan cpa.
 
Topp