Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skap-WF-leser kommer ut

Urverk

Medlem
Vel nå har jeg sittet her i flere måneder og bare lest trådene og svarene på WF.

Nå var det jaggu på tide å komme ut av skapet og bli medlem syntes jeg.

Mange hyggelige folk som har mye vettugt å si ser det ut til, og for en nybegynner som meg er jo dette et hav av ressurser.

Jeg er en mann på 31 år som sammen med min samboer har tatt over urverk.no

Velkommen til - URVERK.NO - Klokker fra NOOKA, VESTAL OG NIXON

da vi tenkte å starte noe nytt og spennende. Og gu' ja det er mye spennende og ikke minst nytt. Et overveldende informasjonsberg som skal inn i den lille plassen i hjernen min som er igjen. Så hvis jeg trenger hjelp ser jo WF ut til å være en god plass å starte. Så ta godt i mot noobs som meg selv.

MvH

Tom
 

Gaasehud

Medlem
Velkommen til forumet! :)

Kjekt når folk sier at de er nybegynnere. Det er som regel de som kan litt fra før og tar ting fortest. Neida, men noen ganger kan det nesten være motsatt …

Her får du god hjelp til å komme videre. Ser fram til å få ei klokke hvis jeg skulle slumpe til å si noe smart (mye lekkert der!). ;)
 

Urverk

Medlem
Tusen takk alle sammen.

@King-nothing Godt å høre :)

@Mattisaas Du kan jo kjøpe en klokke hver gang jeg sier noe dumt...eller...vent...nei jeg vil jo ikke ruinere deg stakkar...hehe...men dæven jeg ville vært rik.

@Erlend Ops er det der jeg er...hmm...google maps duger ikke til noe #%&"/.... Jeg får det sikkert helt utmerket med slike folk ;-)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Heisann og velkommen inn i varmen ;)

Her det som sagt, mange med sykt mye erfaring og mange kunskapsrike personer..


Så velkommen igjen og kos deg, som medlem :)

/S
 

Nutz

Med lem
Bukker pent og hilser på herfra også..
Du bør ikke ha klokketro på alt som blir sagt her inne da.. :)
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 
Topp