Øivind Brekke og Telemarkskanalen

En tråd i 'Generell snakk' startet av Tonny Kluften, 23 Apr 2014.

1. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

2. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

3. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

4. Jens1986 Medlem

5. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Hvordan klarer man å publisere slike artikler på VG?

6. Jens1986 Medlem

Helt utrolig. Hadde det stått 1997 og ikke 2007 hadde jeg skjønt det. Men dette er jo helt utrolig :D

"Til og med sider for finansiering av London-turen!"

7. Frode

Frode Medlem

Haha, jeg har også en side med reklame for Bank Norwegian, kan jeg også komme i VG? :rolleyes:

8. NilsF Medlem

Artikkelen i VG er ikke en nyhetsartikkel, men derimot en omtale og vurdering av Londonguiden som en ferieguide for London, og som er publisert under: VG/forbruker/reise/reiseliv.

Det er altså nytteverdien og ikke nyhetsverdien som står sentralt her, og i den konteksten synes jeg dette er en helt ok artikkel fra 2007. Mer spesielt synes jeg det er at noen i dag, etter 8 år, har lagt inn en kommentar under artikkelen. Snakk om å være treg i avtrekkeren... Londonguiden ble for flere år siden overtatt av en annen aktør enn Brekke.

Sist redigert: 6 Jun 2015
  9. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Brekke hadde jo ganske mange slike nettsider, alle med samme old school design. Som ble forsøkt solgt her på forumet mange ganger i flere hundretusenkronersklassen :rolleyes:

Tonny Kluften liker dette.
  10. adeneo

adeneo Medlem

Det kan det jo også kalles, jeg har et annet navn på det designet, og forsåvidt mannen også, men det egner seg neppe på trykk !

Tonny Kluften og Jens1986 liker dette.

Del denne siden