Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Økonomien hos Annonsenettverkene

appelsin

Medlem
Tror man skal ha litt mer kunnskap og gjøre en bedre research når man forsøker å kritisere økonomien til så mange selskaper på måten det blir gjort her.

Synes dette var en meget svak analyse av disse aff.selskapene....

Etter 5 år på NHH, og en mastergrad i finans, så har jeg mer enn nok kunnskaper til å analysere et regnskap. Dette var ikke en dyptgående analyse, men en presentasjon av noen viktige nøkkeltall fra 2010.

Når det gjelder fremstillingen av Tradedoublers tall, så er jeg enig i at disse ikke ga et riktig bilde på den økonomiske situasjonen, da jeg bare så på tallene fra Sverige. Uansett er ikke Tradedoubler i faresonen. Jeg er mer skeptisk til enkelte små danske annonsenettverk som kan gå overende.
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
En ting er sikkert. Størrelsen på overkuddet i bedrifter er helt uvesentlig når det gjelder å vite om de har god økonomi eller ikke. Mange bedrifter pløyer overskuddet rett ut av landet og inn i moderselskaper, eller de investerer. Dermed ser det ut som om de har lite overskudd mens de i virkeligheten tjener penger som gress.

ANg. Guava. Guava Media hører til under Guava paraplyen og er eid av Netbooster som er et stort fransk selskap. De er aktive i 12 land og har over 600 medarbeidere på verdensbasis.
Netbooster Group | Online marketing
 

kent11

Medlem
euroads

Euroads Norway AS har hatt store underskudd de sister år

de har heller ikke levert godkjent rengskap for 2010

De er ikke sikker største aksjoner Euroads Group A/S berger dem med 1, 5 mill - egenkapital

Jeg bruker ikke Euroads nå
 

kongen

kongemedlem
Spiller det egentlig noen rolle om de har noen i "ryggen". Er ikke selskapene satt opp slik nettopp for å kunne ditche det hvis ting går galt uten å risikere moderselskapet?

Epic gikk til helvete nå, og de var stooooore, sånn dobbelt så stor som Tradedoubler stor. Og de ble ikke reddet av moderselskapet.
 
Topp