Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på nettbutikken min

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei, USBgadgets.no har vært i drift ca 2 år nå, og salget går stadig bedre. Lurte på om noen av dere kunne tnkt dere å tatt en titt og kommet med venetuelle tilbakemeldinger om hva dere synes om føsteinntrykk, oppsett etc. Setter pris på tilbakemeldiner.
 

hvaer

Medlem
- Særdeles lite pen logo. Fonten tar seg overhodet ikke ut.
TinyGrab - Simple. Screenshot. Sharing.
- Slider bør ha annen animasjon. Den som er der nå er ikke tilpasset siden. Forsøk med ren fading istedetfor.
- Bruker en stor del av det man ser når man kommer til siden, til "klar for festivalsommer" fremfor å ha noe salgsfremmende der. Dårlig ide.

Ellers en mørk og dyster side, som det går 40 av på dusinet. Forsøk deg på noe som skiller seg ut, og som er salgsvennlig og tillitsvekkende. For min del, så var logoen nok til å la meg forstå at jeg aldri ville legge igjen en krone der.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jøss, her var det ikke mye positivt gitt... Også logoen min, som jeg liker så godt;) Jeg skal se på de tingene du nevnte. Takk for feedback.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hva konkret er det med logoen som gjør at du aldri ville handlet der? Er den så motbydelig? Fatter ikke helt det. Du må gjerne utdype dette for meg.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Bump
 

bente_jente

Medlem
Jeg gikk inn for å se hva hvaer mente siden han(hun) ikke har svart selv og jeg må si meg enig angående logo. Den ser rett og slett litt "hjemmemekka" ut og innbyr ikke til tillit. Hvis du ønsker å beholde selve formen, så prøv heller å forenkle den litt, unngå gradient og skyggelegging.

Du hadde nok også tjent på å gjøre bakgrunnen lysere.

Dessuten ville jeg laget dette
Fast fraktpris kun kr 59,-
Haugevis med spennende gadgets på lager i Norge - klikk for å se!

som en banner og ikke tekst.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Takk for konstruktiv kritikk. Så selv om dette er en gadgets/morobutikk først og fremst, så synes du logoen ødelegger for seriøsiteten? Må bare spørre, er det fordi at den "skinner" som gjør at du reagerer?
Enig i at fraktprisen og den andre infoen bør legges i en banner!
 

bente_jente

Medlem
Ja, litt. Mest fordi den ser litt hjemmelaget ut. Hadde den vært mer gjennomført så hadde den sikkert kunne fungert med den metalliske stilen.
Eller synes jeg siden så ok ut, uten at jeg har studert detaljene så veldig nøye.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Takk for feedback!
 

selbekk

Medlem
Ptsh - jeg synes ikke logoen var så ille. Ei heller siden. Her har du noen ting du kan forbedre:
- slideshowet på forsiden er ganske tydelig en plugin. Du har for eksempel ikke giddet å oversette "back" og "next" til norsk, og når man holder musepekeren over, så kommer det opp masse tull som ikke gir meg noe som kunde. Jeg foreslår at du dropper hele hover-actionen (når du tar musepekeren over) - det er det jeg forventer i alle fall :)
- Har du mange som melder seg opp på nyhetsbrevet ditt? Hvis ikke - hvorfor har nyhetsbrev-signupen din så sentral plass? Jeg foreslår at den tas vekk
- Hvorfor bruker du Comic Sans (eller lignende) som font på "handlevogn" knappen din?
- Den aktive fanen i navigasjonen din har blå bakgrunn og grå tekst. Foreslår at du gjør teksten fet og hvit så blir alt så mye mer lesbart.
- Dette er åpenbart en ferdiglaget nettbutikk som du har skrudd litt på for at den skal passe til dine behov. Du trenger å gjøre en innsats for at dette ikke skal være så obvious.
- Jeg foreslår at du fjerner høyre kolonne på siden din. Alt ser litt "squisha sammen ut", om du skjønner - produktene får ikke nok fokus. Det er ikke noe veldig viktig i høyrekolonnen din, og alt du MÅ beholde kan du plassere i venstre kolonne.

Håper dette får deg i gang :) Kul butikk med kule produkter - det er tross alt det viktigste!
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei Selbekk,
Masse nyttige tips du kom med der. Skal ta en runde på det. Takk for at du tok deg tiden til å se på den:)
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei Tonny,
Ja det er planen, er bare så mye arbeid å oversette. Det tar litt tid.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei Tonny,
Ja det er planen, er bare så mye arbeid å oversette. Det tar litt tid.

Oversette produkttekster, og skrive spennende tekster sjøl, er noe av det kjedeligste jeg vet men har jo forstått etter å ha lest mye her på webforumet, at der er noe av det viktigste man kan gjøre. Så jeg holder nå på, steg for steg.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Ja, litt. Mest fordi den ser litt hjemmelaget ut. Hadde den vært mer gjennomført så hadde den sikkert kunne fungert med den metalliske stilen.
Eller synes jeg siden så ok ut, uten at jeg har studert detaljene så veldig nøye.

Synes du denn er noe bedre, bente_jente? http://imagesup.net/?di=14137933531311

Har også rydda venstre marg i butikken for å få det litt luftigerer nå
 
Topp