Ptsh - jeg synes ikke logoen var så ille. Ei heller siden. Her har du noen ting du kan forbedre:
- slideshowet på forsiden er ganske tydelig en plugin. Du har for eksempel ikke giddet å oversette "back" og "next" til norsk, og når man holder musepekeren over, så kommer det opp masse tull som ikke gir meg noe som kunde. Jeg foreslår at du dropper hele hover-actionen (når du tar musepekeren over) - det er det jeg forventer i alle fall
- Har du mange som melder seg opp på nyhetsbrevet ditt? Hvis ikke - hvorfor har nyhetsbrev-signupen din så sentral plass? Jeg foreslår at den tas vekk
- Hvorfor bruker du Comic Sans (eller lignende) som font på "handlevogn" knappen din?
- Den aktive fanen i navigasjonen din har blå bakgrunn og grå tekst. Foreslår at du gjør teksten fet og hvit så blir alt så mye mer lesbart.
- Dette er åpenbart en ferdiglaget nettbutikk som du har skrudd litt på for at den skal passe til dine behov. Du trenger å gjøre en innsats for at dette ikke skal være så obvious.
- Jeg foreslår at du fjerner høyre kolonne på siden din. Alt ser litt "squisha sammen ut", om du skjønner - produktene får ikke nok fokus. Det er ikke noe veldig viktig i høyrekolonnen din, og alt du MÅ beholde kan du plassere i venstre kolonne.
Håper dette får deg i gang
Kul butikk med kule produkter - det er tross alt det viktigste!