Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på reiseside

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har nylig tatt over Alt du trenger å vite om syden - ReiseTilSyden.no som jeg gjerne vil ha litt tilbakemeldinger på. Jeg har jobbet litt med den etter at jeg fikk den og har bl.a prøvd meg frem med forskjellige annonseplasseringer og format og føler nå at det begynner å se bra ut.

Den har fortsatt ikke veldig mye innhold, men det burde være nok til å kunne gjøre seg opp noen meninger.

Om dere ser i denne posten, så er det slik jeg har tenkt det mtp oppsett.

Pulserende Barcelona i Spania

Hver artikkel får en egendefinert tab i sidebaren med en annonse som er rettet mot stedet jeg skriver om. Om det blir hoteller fra Hotels.com vet jeg ikke, men det er ikke umulig at det er denne annonsen som blir værende.

Fyr løs! :)
 

OldHP

Medlem
Hei

En av de beste wiordpress sidene jeg har sett.. p.g.a. at du fyller siden og at det ikke er tomrom. Litt prikking men teksten på intro siden med tittel "reise til syden" bør legges fra venstre og ikke midten.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Nå har jeg bare surfa med iPad men på høyre side, hvor du har anbefalte hoteller så er det to linjer sånn at anbefalte hoteller og nyheter er en linje og mest lest er på neste linje...

Alså at det ikke er plass på siden til tre "faner"
 
Bra start!

Liker fargene og bildene på siden. Ser ut som en reiseside.

Kanskje "sliden" på forsiden går litt for hurtig?

Ville vurdert å lage en søkeboks fra f.eks. solfaktor.no på landingssidene. Er du på siden om "Sharm el-Sheikh i Egypt" bør det være en forhåndsutfylt chartersøk/flysøk på denne destinasjonen. Ev. en oversikt over ledige plasser de neste månedene. Snakk med Solfaktor/restplass.no om et samarbeid?

Med vennlig hilsen
- Vetle Haugen
 

Dag Frogner

Supermedlem
"alle rettigheter" = "med enerett" :)

Fikset.

Nå har jeg bare surfa med iPad men på høyre side, hvor du har anbefalte hoteller så er det to linjer sånn at anbefalte hoteller og nyheter er en linje og mest lest er på neste linje...

Alså at det ikke er plass på siden til tre "faner"

Det har jeg sett selv, skal kikke på det.

Ville vurdert å lage en søkeboks fra f.eks. solfaktor.no på landingssidene. Er du på siden om "Sharm el-Sheikh i Egypt" bør det være en forhåndsutfylt chartersøk/flysøk på denne destinasjonen. Ev. en oversikt over ledige plasser de neste månedene. Snakk med Solfaktor/restplass.no om et samarbeid?

Med vennlig hilsen
- Vetle Haugen

Ingen dum idè det. Det er jo litt sånn jeg har gjort det med sidebaren. På hver artikkel ligger det "Anbefalte hoteller" i sidebaren, som viser hoteller fra denne byen man leser om.

Men jeg vet jo at reklame i selve artikkelen fungerer bedre, spørsmålet er bare hvor jeg kan/burde plassere denne?

Vil jo ikke at det blir for mye reklame heller.

Ellers er skrivefeilen i footeren fisket.......eller vent....fikset. :)
 
Topp