Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemeldinger på Romteknologi.com

muffins

Medlem
Spennende tema du blogger om! Ikke mange som blogger om samme tema, så tror du kan skape deg en god blogg her :)

Designmessig så har du valgt et godt theme, cleant og oversiktelig. Kunne kanskje oversatt litt mer til norsk, men det kommer du sikkert til etterhvert.

Velkommen hit til Webforumet foresten ;)
 

Krister

Romteknolog
@travellingman:
Har senket sidebaren enda litt mer, men den ble ikke så fin når den havnet under banneret.

@muffins:
Takker ;) Holder på å oversette det til norsk, men har ikke akkurat prioritert det nå. Vil helst få et noen lunde bra system på det først. (Blant annet social bookmarks pluginet som streiker. Er så mye enklere å legge ting inn på eks. kudos når jeg kan bare trykke på en knapp ;)
 

picxx

Well-Known Member
Min mening:
- Få sidebaren helt i topp igjen. Det er en grunn til at designeren har tegnet det slik, og det er at også andre ting enn kun postene dine skal være godt synlige for de som kommer inn på forsiden din.
- Kall siden "om" for "Om Rometeknologi". (seo grunner ;) )
- Oversett footeren din til norsk (om det lar seg gjøre)
- Husk at det er et veldig smalt publikum du skriver for, men de som er intresserte vil dessto være mere intresserte enn den "vanlige bruker på 1,3 sidevisninger".
- Ikke gi opp etter en uke, fire uker, eller 6 mnd. Gjør du det er det helt klart ikke noe du brenner for ;)
 

Krister

Romteknolog
@picxx:
får håpe du har rett angående designeren. Hvis jeg får for mangen klager på det, så får jeg heller sette den ned.

Oversatt footeren. Oversetter det andre fortløpende, men har kommet over ett problem.

Hva er wordpress "koden" for dato. Det virker som designet lever sitt eget liv akkurat der.
Har stilt inn i wordpress at datoen skal vises som dd/mm/åå, men under nyhetene kommer den som Måned dd, aaaa.
 

picxx

Well-Known Member
Hva er wordpress "koden" for dato. Det virker som designet lever sitt eget liv akkurat der.
Har stilt inn i wordpress at datoen skal vises som dd/mm/åå, men under nyhetene kommer den som Måned dd, aaaa.

De fleste themes kjører egne php koder for tid, selv om det er støtte for dette.
Du må da fysisk inn i filene og forandre php koden for tid og dato.
 

Krister

Romteknolog
Da har jeg endelig fått oversatt siden til norsk. Tok litt tid og mailer frem og tilbake til designeren, men klarte det til slutt ;)

Noen fler ting jeg burde fikse på siden untatt hyppigere oppdatert innhold? Skal til å lage en mailingliste hvor jeg frister med en bok med 20 fysikktriks man kan utføre hjemme ;)
 

zapotek

Medlem
Liker dette designet mye bedre, men serveren din er treg som en sneeeeeeeeegle. Hvilken hosting bruker du?
 
Topp