Kjapp og trygg hosting for Wordpress

123fotball.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

MariusB

Skaper & Idémaker
Jeg er åpen for bud på dette domenet. Jeg har selv kun satt opp en Wordpress-løsning her tidligere for å lære hvordan dette gjøres. Siden har ikke veldig stort trafikk grunnet at den ikke oppdateres eller markedsføres, men ifølge Google Analytics har den hatt litt over 1.000 besøkende de siste 12 månedene. 70% av besøkende kommer fra søkemotorer. Rapport på dette kan selvfølgelig sendes.

Pris: Jeg har ikke tenkt så mye over dette, men er naturligvis nysgjerrig på om det er mulighet for å tjene litt på å selge denne nettsiden/domenet. Det er jo tross alt et meget godt domenenavn, så 123fotball.no vil ikke bli "gitt bort" for noen symbolsk pris.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Hei Bjørn Kenneth!

Jeg har som sagt ikke tenkt så mye over hva jeg synes det er verdt, men er åpen for seriøse bud av høyere karakter enn det du forespeiler her. Vi må nok opp i et femsifret beløp før jeg personlig synes det er interessant å selge. Som nevnt tidligere her på forumet, så er jeg en "stor fotballidiot" selv. Dermed er det jo langt fra utenkelig at man finner motivasjon til å gjøre noe fornuftig og innbringende med 123fotball.no i framtiden.

Hva synes du forresten, "ærlig til beinet talt", at 123fotball.no er verdt?
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei..
er ikke selv noen fotball fan..
Men det å forvente seg noe en 5 sifret kategori er å være litt vel optimistisk.

Hvis du spør meg er 1.000 kr noe domenet kunne hat av verdi..
veldig få domener som er verdt mye uten at det er noe særlig side på det..
 

picxx

Well-Known Member
Hva synes du forresten, "ærlig til beinet talt", at 123fotball.no er verdt?

Personlig er jeg ingen stor fotball eller sportsidiot, så meningene mine skrives utifra et inntjeningssynspunkt.
Med rundt 1000 treff på 12 mnd. er akkurat det potensialet nå omtrent likt null, så slik sett mener jeg domenet er verdt kanskje litt over det en betaler i registreringsavgift, rett og slett fordi siden er indeksert i søkemotorene.

80 besøk i måneden.
0 PR.
0 innlinker.
Ikke noe spesielt på siden, annet enn et ganske så vanlig og kjedelig wordpress theme.

Regner med at det må være selve domenets verdi, eller ideen bak domenet du forsøker å selge, så da er vel svaret det man alltid kommer tilbake til. Domenet er verdt det en evt. kjøper er villig til å gi, for inntjeningspotesnialet på siden slik den fremstår i dag kan du ihvertfall ikke legge til grunn.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Takk for flere hyppige og direkte svar.

Det stemmer nok at det er domenet i seg selv jeg mener har verdi, og selv mener jeg dette er et meget godt navn for en fotballside.
 

allegretto

Medlem
Jeg tenkte også med det første at domenet ikke kunne være særlig mye verdt.. Vil si et 4-sifret beløp burde være bra.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Fotball123.no hadde jeg faktisk også tidligere.

4-sifret for 123fotball.no var ikke et dumt innspill egentlig, så prisen settes til kr 9.999 eks mva. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp