Kjapp og trygg hosting for Wordpress

123fotball.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

MariusB

Skaper & Idémaker
Det er ingen butikk for meg i å selge det for 500 kroner. Da sitter jeg heller på det, fram til jeg får tid til å bygge opp en god tjeneste på siden selv.

Jeg er forøvrig også åpen for forslag på samarbeid vedrørende domenet. En ting jeg f. eks lenge har hatt lyst til å gjøre er å starte et eget fotballforum.
 

picxx

Well-Known Member
En ting jeg f. eks lenge har hatt lyst til å gjøre er å starte et eget fotballforum.

Hvorfor ikke starte en artikkeldatabase i nisjen sport/fotball?

Det er (veldig) mange sider/blogger på norsk som omhandler sport og særlig fotball.
Her ville du hatt en gylden mulighet til å hjelpe andre i tillegg til å selv få spredd siden din uten alt for mye arbeid.
Siden trenger ikke se ut som andre "kjedelige" artikkeldatabaser.
Du bestemmer jo selv både utforming og hvilke andre muligheter du skal legge inn i samme side.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Tenker du da på en artikkelbase av samme typen som man finner på Webartikler.com?
 

Altberger

Medlem
Tenker du da på en artikkelbase av samme typen som man finner på Webartikler.com?

Jepp det gjør han og der har du faktisk en god idé.

Selv er jeg totalt sportsidiot og jeg tror ikke denne tjenesten finnes fra før av i Norge.
USA (samt UK) har et par av de allerede.

Om du velger å gå den retningen så gi meg gjerne et hint så kan vi sammen se om kanskje artikler fra rene fotballblogger på Blogg om sport med din sportsblogg! Sportsbloggen.com kan mates inn på en enkel måte.
 
Sist redigert:

MariusB

Skaper & Idémaker
Det er en veldig god ide som picxx kommer med her skal jeg være enig i. Og jeg vil vurdere å sette den til livet. Om noen kan tilby teknisk kompetanse til å sette noe slikt opp, så må de gjerne kontakte meg.

Man ser fort at det kan lønne seg å være registrert på Webforumet. :)
 

Bjørn

Domenespekulant
De som sier det er umulig å selge et utløpt domene .no (uten innhold) for 5-sifret beløp, vet nok ikke helt hva de snakker om. Dog skal det være et greit domenenavn, men umulig - absolutt ikke.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp