Kjapp og trygg hosting for Wordpress

80 kroner per artikkel!

flippflopp

Medlem
Er disse direkte oversatt fra en engelsk tekst?

Ikke direkte oversatt som i plagiat, men det ligger vel litt i kortene at jeg ikke akkurat finner opp hjulet på nytt til denne prisen. Uansett vil arbeidsmetodene variere fra oppdragsgiver til oppdragsgiver, og fra oppdrag til oppdrag. Er meget fleksibel.

De tekstene jeg har sendt som referanse er forøvrig skrevet med en ytterligere rabatt enn den som markedsføres i denne tråden.
 
Sist redigert:

flippflopp

Medlem
Bare vil understreke fra siste post: ALT er unikt på norsk som i at alt passerer Copyscape, og det er ikke avskrift fra norske tekster. MEN, jeg baserer meg nok mer på kilder enn dyrere tjenester. Jeg KAN også skrive mer originale ting med egenproduserte anekdoter og allegorier hist og pist, men ikke til 80 kroner stykket.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hva kan man gjøre feil for 80-100 kroner? Er vel bare å teste, koster jo mindre enn å skrive noen ord her på forumet.
 

spikre

peterhamre.no
Jeg kan. Student. Samme som jeg tjener i kassen på Rimi. At du kan ta 480 kr timen (eks mva), og det uten å ha fullført VGS er jo bare å klappe i hendene for. Mer priskrig på dette markedet enn ditt tydeligvis.

Synes ikke du skal gå på meg personlig. For å svare på det du skriver, uten at jeg vil skape en debatt om det her; Prisen gjenspeiler hva kunden får. Min alder er irrelevant. Min kompetanse er relevant. At kunden blir fornøyd er relevant.
 

flippflopp

Medlem
Om noen ønsker høyere kvalitet, er de velkommen til å ta kontakt. Kan gjerne jobbe mer og grundig, men som jeg har nevnt tidligere: til en annen pris enn 80 kroner.

Strømmer på med kunder herfra, så kommer nok referanser på Mikrojobb.no etterhvert.
 
Topp