Kjapp og trygg hosting for Wordpress

80 kroner per artikkel!

flippflopp

Medlem
Det er garantert mange som er interessert i dette. Opprett deg en konto på Gratis fakturaprogram på nett | Conta Faktura|Nettbasert faktura, legg inn dine produktpakker i produktregisteret og fakturer.

Gratis er det også!
Takk for tipset. Eneste ankepunktet mitt er egentlig at jeg vil gå fra å ha det som hobby, til at det blir næring. Eller, jeg tror i vertfall det blir næring. Selv om det er lav fortjeneste, vil nok man kunne argumentere med at siden jeg sender faktura, så har det blitt næring.

Bruk begge deler du da får du både i pose og sekk :thumbup:
Det høres ut som en god idé!
 

Tony J

Alle skal få
Litt off topic,

Men la oss si at Dag Frogner har en reiseblogg og jeg har en tjeneste innenfor Reiser.
Kan det være ønskelig at jeg bestiller en artikkel til Flipp Flopp innenfor Reise, Spanderer den til Dag Frogner for bloggen hans, mot at jeg får en tekst link i artikkelen for min tjeneste selv? Vinn vinn vinn?

Tony
 

flippflopp

Medlem
Hallo.

Vil bare si tre ting:
1. Takk for all hjelp og tillit brukere her har viet meg.
2. Jeg går inn i en travel eksamensperiode nå, så må roe ned til etter mai. Da er jeg imidlertid mye ledig - og vil komme med noen spennende oppdateringer av prisene!
3. Artiklene jeg skriver kan publiseres under "Daniel Jobsson". Det er et pseudonym jeg også bruker til å svare på epostene fra flippflopp.norge@gmail.com Bare så alle vet det og ikke tror jeg driver med noe humbug. I vertfall, jeg har også laget en Google+ profil som kan linkes opp til artiklene om dere vil. Dette vil telle positivt for SEO pga den kommende Author Rank-oppdateringen.
3.1 Her er profilen: https://plus.google.com/106956665935521405135/
3.2 Her kan dere lese mer om Author Rank: Rel="Author": How To Implement Google Authorship Markup
 

muffins

Medlem
Man kan vel trygt konkludere med at som med det meste annet her i verden får man det man betaler for. Skulle teste ut dette her med en liten batch artikler, og flere måneder etter antatt leveringstid sitter jeg igjen med hele *drumroll* 0 artikler. Useriøst fra ende til annen.

Så med mindre du ønsker gratis irritasjon over flere måneder og ingen leverte artikler, så burde du heller åpne lommeboka og velge noen litt dyrere skribenter. :rolleyes:
 

click24

Medlem
ikke det at jeg er av den arten som skal kritisere eller være på den siden som alltid sier at billig er bra, og for all del, ikke det at dette isåfall skulle være billig. men kan det i dette tilfellet været at artikkelen som skulle være skrevet ikke er i henhold til arbeidsbeskrivelsen, at den ikke inneholdt avtalt ord eller innhold og faktisk ikke er verd noen penger. hverken inntjening, klikk, eller leads, så må det jo være dårlig reklame, eller det og få mer jobb, arbeid eller oppdrag, jeg er selv i den situasjon at jeg skal, eller har tenkt og bruke mye, mer, eller endel penger på og få mine nettsteder opp og gå. spørsmålet mitt er om det virkelig er verdt og bruke tusener av kroner på useriøse aktører som egentlig er gutter som sitter på gutterommet og egentlig tror de skal tjene penger på dumme kunder. hvordan vite om der sitter en kjempeflink aktør uten visjoner, men kunnskap som aldrig kommer til og b li brukt. eller ett balansert team som er på hugget og vil hjelpe deg videre. hvem vet......
 

click24

Medlem
flippflopp har alltid fenget mine øyne da dens uttalelser alltid innebærer endel kritikk.

nå ser jeg ingen substans i flippflopp-

er du en amatør
 

Eggan

medlem
Har selv bestilt 12 artikler fra flippflopp via mikrojobb, intet hørt fra han...
Etter at leveringsfristen hadde gått ut og flippflopp var sporløst forsvunnet fikk jeg pengene tilbakebetalt fra mikrojobb.
+1 i margen til mikrojobb, stor ripe i lakken til flippflopp, men likevel klarer mikrojobb å promotere han på forsiden sin.:/
 
Topp