Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adfair

kongen

kongemedlem
Ser AdFair.no sine kontakter er det samme som Euroads.no sine kontakter. Anett gikk over til Euroads 1. april 2008, så enten drives selskapene av samme personer, eller så har ikke AdFair vært oppdatert siden 2008.

Du er vel ikke fra Euroads som forsøker en ny måte å hente affiliates på..?

Og vennligst ikke misbruk navnet mitt i ditt brukernavn...
 

Euroads

Medlem
Hei.

Euroads og Adfair er to separate firmaer og har ingenting til felles ut over at vi jobber i samme bransje. Anett sluttet hos Euroads her på våren og jobber så vidt jeg vet nå i Adfair.
 

Adfair Anett

New Member
Hei. :)

Jeg er temmelig sikker på at jeg kan hjelpe til og sikkert rette opp litt feil info som ligger ute.
Den linken som det refereres til over er lagt ut av en tidligere publisher som forsøkte å jukse til seg ekstra omsetning ved å legge inn leads på kampanjer selv, og det sier seg selv at når man forsøker å jukse i stor grad vil det bli oppdaget...
Enden på den visa var at det ble trukket ut jukse leads og publisheren fikk ikke akkurat som planlagt.
Ellers er vi veldig glade for å se at så mange nye registrerer seg hos oss og legger merke til at vi forsøker å skille oss litt ut ved å tilby annonser som ikke alle andre har.
Vi har og nettopp åpnet kontor rett utefor Oslo og jeg er tilgjengelig for alle spørsmål både her og på mail: anett@adfair.no

Anett :)
 

Erlend

Medlem
Har ikke blitt noe klokere av dette. Hva er egentlig Adfair? Hva tilbyr Adfair som ikke andre tilbyr? Hvorfor velge Adfair?
 
Har ikke blitt noe klokere av dette. Hva er egentlig Adfair? Hva tilbyr Adfair som ikke andre tilbyr? Hvorfor velge Adfair?

jeg ble heller ikke mye klokere. og på nettsidene står det ingenting om at de holder til ved Oslo heller. der står det kun om danmark.. tror jeg holder meg unna Adfair inntil videre.
 

Dre_C

Medlem
Jeg sendte inn en registrering nå for å teste ut hvilke kampanjer de har.

Måtte smile når jeg så kriteriene for å bli med: 300 unike pr måned. :)
 

Ole Avranden

utvandret
Det er ikke mye som skiller Adfair fra de andre mellomstore nettverkene. De har noen unike kampanjer, men ellers er det mer av det samme: Kosttilskudd, slutt å røyke, +++ og selvfølgelig surveys...
 
Hei,

Tenkte å gi en kort introduksjon av AdFair og meg selv. AdFair åpnet kontorer i Ski, Norge, i starten av september 2010. AdFair har også kontorer i Sverige, Danmark og Finland. Vi er et annonsenettverk som fortrinsvis driver med CPA kampanjer, men også noe CPM og CPC. Vi vil nå fremover jobbe for å kunne tilby unike kampanjer, og vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre publishere og fra alle her på Webforumet.

Jeg startet i AdFair i går, 03.12.2011 og vil ha hovedansvaret for AdFair sine publishere i Norge. Jeg kommer fra TD hvor jeg har jobbet som Account Manager / Rådgiver i 2,5år. Jeg er av den oppfatning at hovedkriteriet for å kunne lykkes i Norge i denne bransjen er å ha en god og åpen dialog med publishere, da det er disse som skaper verdiene. Jeg setter derfor stor pris på tilbakemeldinger, tips, ris og ros.

Det er bare å sende meg en PM eller kontakte meg på hanspetter@adfair.no

//Hans Petter
 
Topp