Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adfair

picxx

Well-Known Member
Velkommen til forumet ja :)

Liten ting jeg lurer på.
Hvorfor trenger adfair verification ID fra svenske tradedoubler på sidene?
 
Hei,

Takk for alle velkomstmeldinger :)

Skal prøve å komme med noe svar:

Kongen:
1. Vi bruker en egenutviklet plattform. Fordelen med dette er at vi kan utvikle og endre den slik vi vil. Jeg tar gledelig imot tips fra dere angående endringer / forbedringer på plattformen slik at jeg kan kommunisere dette videre til våre utviklere.
2. Våre beste publishere tjener per dags dato 6-sifrede beløp /mnd. , så det er penger å hente. Eksakte tall kan jeg dessverre ikke gå ut med.

picxx: Meget godt spørsmål. For å være ærlig har jeg ingen anelse. Jeg tok kontakt med vår teknikker, og han mente denne måtte ha blitt lagt inn for lenge siden, men han viste heller ikke hvorfor, så den skal nå være fjernet.
 

picxx

Well-Known Member
Noen som benytter dette nettverket og kan si noe om erfaringer?

Jeg synes adfair er en grei akronym for euroads (som jo er en bokstav lengre), hehe.
Har hatt noen konverteringer der, uten å se de komme opp med negativ omtale i media, så kanskje er deres surveys litt mere stuerene?
Kommer nok til å fortsette å bruke dem som et substitutt for euroads all den tid sistnevnte er såpass arrogante overfor sine affiliates (og brukere).
 

Bjrl

Medlem
Bør vel helst styre unna Adfair da ;)

Jeg har heldigvis styrt unna dem i mange måneder. Hadde mellom 25.000 og 30.000 til gode fra dem i mai i år, og tross utallige purringer og et like stort utall merkelige forklaringer fra dem på hva som hadde skjedd, ble det plutselig helt stille fra dem når jeg sendte mailer. Da min utestående saldo steg til over 40.000 droppet jeg dem helt - og har konsentrert meg om andre nettverk.

Har ikke gjort noe mer for å inndrive tilgodebeløpet, men bra jeg fant ut hvor useriøst de drev før det ble store beløp av det.

Utfra min erfaring med dem er jeg faktisk ganske overrasket over at de ikke har gått overende tidligere.
 

Erlend

Medlem
Har ikke en gang tatt i bruk Adfair, så jeg er nok heldig i forhold til mange andre.
Jeg har heldigvis styrt unna dem i mange måneder. Hadde mellom 25.000 og 30.000 til gode fra dem i mai i år, og tross utallige purringer og et like stort utall merkelige forklaringer fra dem på hva som hadde skjedd, ble det plutselig helt stille fra dem når jeg sendte mailer. Da min utestående saldo steg til over 40.000 droppet jeg dem helt - og har konsentrert meg om andre nettverk.

Har ikke gjort noe mer for å inndrive tilgodebeløpet, men bra jeg fant ut hvor useriøst de drev før det ble store beløp av det.

Utfra min erfaring med dem er jeg faktisk ganske overrasket over at de ikke har gått overende tidligere.
 
Topp