Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adservice Media i Norge!

Marianne

Medlem
Vi i Adservice Media vil gjerne byde oss selv velkommen i Norge.. :)

Vi er blandt de største i Danmark, og har brukt sommerferien til å sakte men sikkert bevege oss inn på det norske markedet.

Nye partnere er selvfølgelig velkomne, så besøk gjerne våre nettsider Adservice media | Online Advertising og benytt dere av kontaktformularet.

Håper dere tar godt imot oss!

Mvh Marianne og Adservice Media
 

Marianne

Medlem
Tusen takk for positive ord. Det er absolutt en fornøyelse å snakke med dere norske nettside-eiere.. :) Jeg vil gjerne være den første til å si at vi ikke har et fantastisk utvalg av norske kampanjer - enda.. men som jeg har sagt til alle våre nåværende norske partnere, så vil det øke mer og mer i tiden fremover.

Mvh Marianne
 

Marianne

Medlem
Hei Affiliates!

Vi vil gjerne komme enda mer i dialog med våre mediepartnere, og i den forbindelse vil vi fremover prøve å poste anbefalte kampanjer og interessante updates her inne. (Såfremt det er ok med forumets moderatorer.) Håpet er at dere vil følge med, komme med kommentarer og hjelpe oss på veien mot et affiliatenettverk som er akkurat slik dere ønsker det skal være.

For de av dere som enda ikke er en del av Adservice Media, kan dere nå signe dere opp her: AdService Media . Partnerforespørslene blir vurdert og behandlet løpende.

Blant våre nyere kampanjer, er:
Bank Norwegian – forbrukslån
Naturamed Pharma – bli slank til sommeren konkurranse/ CLA
Vitalica – Monsun Clean detox kur til 0 kr
Vitalas – Disney vitaminer

Og ellers så har vi noen meget velfungerende kampanjer i gang, for bl.a. Nushape, Dagsavisen, Santander, Aimé osv. Samt en rekke spennende kampanjer på vei inn, inkludert flere som du ikke vil finne i andre nettverk.

Jeg er som vanlig tilgjengelig på telefon, mail eller messenger ved behov. Dere er også velkomne til å kontakte meg for en generell snakk – jeg vil gjerne bli kjent med dere! :)

Sommerlige hilsner fra Marianne
(mb@adservice.dk / MSN: marianneadservice@live.no)
 

Marianne

Medlem
Hei Zapotek!

Provisjon på nevnte kampanjer kommer her:

Bank Norwegian: 190,-
Naturamed Pharma: 60,-
Vitalas: 82,-
Monsun Clean (kun hos Adservice): 50,-

Nushape: 130,-
Santander/gebyrfri: 270,-
Dagsavisen: 50,-
Aimé/ Green Tea Supercréme: 56,-

EPC på alle de nevnte kampanjer ligger over 6,- Aimé's kampanje har f.eks en gjennomsnittlig effektiv klikkpris akkurat nå på 11,-

Jeg anbefaler at du logger deg inn i systemet eller oppretter en konto hos oss (hvis du ikke allerede har en). Så kan du alltid følge med på hva som er tilgjengelig, og til hvilke priser :)

// Marianne
 

Marianne

Medlem
Nye kampanjer i dag

Hei hei!

I dag lanserer vi Santander forbrukslån, som gir 1000 NOK per godkjente søknad. Samtidig lanserer vi også det nye Omega 3 kosttilskuddet "Smartkid" fra Provena, som er spesielt utviklet for barn. Denne gir 50 NOK per lead, som for Provenas andre produkter. :)

Kampanjene kan hentes her: Adservice media | Online Advertising

Ha en fortsatt fin sommerdag!!

// Marianne
 

i-net

Medlem
Hei Marianne.

Dette høres jo bra ut. Når jeg registrerte meg som partner hos dere, fikk jeg ingen bekreftelse på at min informasjon var sendt når jeg klikket på "Send info" (verken på skjerm eller e-post).
Har den blitt sendt riktig da?

Håper på å få tilgang snart, da jeg synes deres nettverk virker interessant :)
 

Marianne

Medlem
Hei i-net!

Jeg kan ikke se registreringen din, så mon ikke det har skjedd en feil. Du er velkommen til å prøve igjen, eller bare sende meg en mail med nødvendig info (navn, tlf nr, medier osv) på mb@adservice.dk. Så skal vi nok få deg opprettet som partner i morgen :)

// Marianne
 
Topp