Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adservice Media i Norge!

Marianne

Medlem
Hei kjære mediepartnere!

Nå har vi endelig lansert Chess! Kampanjen gir 150,- per lead, og tilbudet er 600 ringeminutter og 300 sms'er for kun 249 kr!

Har fått flere forespørsler på denne kampanjen, så jeg ser frem til å se hva dere kan generere!

Ellers, så synes jeg dere skal ta en titt på den fine konkurransekampanjen fra Tourism Ireland, hvor man kan vinne hotellopphold og leiebil.. :)

Ha en fortsatt strålende dag!

//Marianne
 

Marianne

Medlem
Bank Norwegian

Vil bare informere om at statistikken på kampanjen for Bank Norwegian nå er live, som på de andre kampanjene. Det blir med andre ord IKKE slettet noen leads underveis. :)

Kampanjen gir 190 NOK per lead, og gjennomsnittlig EPC akkurat nå, er på ca 7 NOK.

De av dere som har god erfaring med finans/ låne-kampanjer, bør uten tvil gi denne kampanjen en sjanse!!

Ha en god dag!!

//Marianne
 

let100

Medlem
Jeg er ikke registrert hos dere enda, men kanskje jeg registrerer meg en gang. Jeg lurer på om dere har pay per click kampanjer?
 

Marianne

Medlem
Hei let100!

Du er velkommen til å registrere deg, eller bare å ringe oss og ta en snakk om hvilke muligheter som finnes. :)

Vi har først og fremst lead-kampanjer, men fra tid til annen dukker det også opp klikk-kampanjer. :) Hvis du har danske medier, har vi et godt utvalg klikk-kampanjer i vårt danske nettverk.

Mvh Marianne
 

Marianne

Medlem
Klikk-kampanje og nytt kredittkort!

Hei hei!

I dag har vi lansert to kampanjer fra Skoringen:

"Go VIP og få det stiligste først - meld deg inn i Skoringens VIP kundeklubb" og "Masse gode tilbud i Skoringen - klikk kampanje!"

I tillegg, kan jeg fortelle at det i løpet av dagen kommer en ny kredittkort kampanje fra oss. :)

Dere kan som vanlig logge inn på Adservice media | Online Advertising

Ha en fortsatt god dag!!

Mvh Marianne
 
Topp