Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliate på prøv gratis?

Rismoen

Medlem
Er det mulig å få til affiliate på dette? -> RISMA.NO - Pace 6 plus

det er basically bare et kontaktskjema som man registrerer seg på.

Hva er en grei pris for 1 registrering 10 - 20 kr?

Jeg har lett fått 30-40 registreringen uten så veldig mye arbeid, så ganger man 40 med 20 kr så blir det 800 kr.


Går dette og hva tenker dere er grei pris per registrering?
 

Rismoen

Medlem
Det er jo bare du som vet hvor mye du tjener på det? Da vet jo du hva som er en grei pris for registrering også?

Prisen er ikke så altfor viktig for meg. Jeg tjener på det i det lange løp uansett. (til en viss grad)

Jeg er mer interessert i å vite hva folk syntes er en grei pris. Det burde jo være lønnsomt for de som skal "markedsføre" dette.
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvis du ønsker å sette opp eget aff-system: Jeg testkjører et oppsett med Affiliates, WP Ultra Simple PayPal Cart og Redirection.
Affiliates plukker opp affiliate ID (som så blir tilgjengelig i en session).
WP Ultra Simple PayPal Cart har jeg tilpasset til å sende aff-id til 'thankyou'-siden i tilfelle PayPal sender brukeren dithen (kun i tilfelle en betaling går gjennom).
Siden eksisterer ikke, så Redirection logger hendelsen, og videresender til den ekte 'thankyou'-siden.
 

Orvbruker

Medlem
Hei Rismoen,

Denne kan jeg godt sette opp for deg i nettverket vårt. Legg meg til på skype, så gir jeg deg pris på den.




Beste hilsener

Orville Media
 
Sist redigert av en moderator:

Rismoen

Medlem
Hei Rismoen,

Denne kan jeg godt sette opp for deg i nettverket vårt. Legg meg til på skype, så gir jeg deg pris på den.




Beste hilsener

Orville Media

Har ikke tenkt til å sette opp et affiliate program helt enda. Men kanskje om en måneds tid.

Men uansett, er det engangspris eller månedspris?

Tar dere prosenter av det jeg selger?

Noen andre kostnader?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp