Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Analytics på skrivebordet

Ståle

Medlem
Så spennende ut.

Innstaler denne:
Adobe Labs - Downloads: Adobe AIR

Så laster du ned denne:

AboutNico Downloads

Og så er du igang. Jeg har nettopp gjort dette selv nå, så aner ikke om programmet faktisk fungerer:)

edit: Ok, testet noen minutter med en demo account nå, og det ser pent ut. Skulle ønsket å ha noe lignende for Adsense. :)
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
Har prøvd denne for en stund siden og for meg skapte den masse krøll etter en stund. Ble tildels vanskelig å åpne enkelte programmer, programmer hang seg eller lukket seg...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er jo ikke akkurat god reklame, og det har en tendens til å kræsje systemet.. :p
Når vi første er inne på "statistikk-greier" her, er det noen av dere som vet om noen programmer man kan installere for deretter å ha statistikken for alle domener samlet?
Da mener jeg ikke noe script, men faktisk ett program jeg kunne installert på en maskin?
 

picxx

Well-Known Member
unified stats?
(og jommen er det ikke gratis åsså!)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nei fy flate.. Regner ikke med ett gratis alternativ for dette, men kjekt det vettu :)
Jeg er igang og har nettopp lasta ned. Skal bli spennende å se åssen dette fungerer!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har fått tatt en titt på programmet, men gav det opp igjen med en gang...
Jeg får ikke frem noen som helst statistikk for sidene mine. Jeg får bare frem statistikk på forkjellige affiliate-programmet mm.. Hvor mye jeg har tjent osv.

Jeg er mer av den typen, at når jeg ikke finner tingene med engang, så bare driter jeg i hele programmet. Litt lat kan man sikkert kalle det..
 

picxx

Well-Known Member
Jeg får ikke frem noen som helst statistikk for sidene mine. Jeg får bare frem statistikk på forkjellige affiliate-programmet mm.. Hvor mye jeg har tjent osv.

Det er et sponsor stat program, og ikke noe som måler klikk/ctr på sidene dine. Om du ønsker det må du nok vente til at rubiconproject starter opp.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg var kun intressert i ett lite program som viser live-besøkstastistikk på sidene mine.. :p
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja om du vil kalle det serverlogg så tror jeg det er det samme... Har vel egentlig bare aldri hørt noen kalle det serverlogg før..
Ett eksempel på hva jeg mener er Google Analytics.. Jeg vil altså ha sånn ca noenlunde det Google Analytics gir meg av informasjon inn i ett lite program jeg enkelt kan installere på en pc...
Ikke spør meg hvorfor jeg vil ha det... Det aner jeg ikke. Det er vel mest fordi jeg har en maskin her som bare står og sløver.. Tenkte den kunne bli brukt til ett eller annet, som f.eks å vise den samme informasjonen som Google Analytics live...
 
Topp