Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angela`s backlinks

gjedda63

Medlem
Vet ikke om dette er gammelt nytt her eller ikke men hvis du har et utenlandsk nettsted(engelsk) er det utrolig effektivt å bruke Angela`s eller Paul`s backlinks til å klatre opp på rankingen.
Har noen nisjebutikker på Ebay og bruker disse til å ranke og det går veldig fort og greit kun med disse.
Hvis du søker på ordet "backlinks" i G (nr2)ser du en oppføring med goarticles som er hennes.Les den og følg linken.
Angela graver opp 30 high PR nettsteder pr mnd der man kan legge inn ankertekstlinker. Koster kun $5 hver mnd og verdt hver cent og vel så det.
 

jeffdonk

Medlem
brukt de en stund jeg og, men gått over til å betale for at andre setter opp profilene for meg. Får gode resultater av linkene så er fornøyd. Begynner kanskje å bli litt for mange som får listene nå, og det skaper litt utfordringer da det er mer sannsynlig at kontoen blir banna om du ikke setter den opp skikkelig.
 

Wilma

Medlem
Hva er det egentlig snakk om her, er det lov å røpe det, eller bør man signe opp her?

Synes $5 høres "for billig" ut for 30 PR 6+ linker per måned. Hadde det kostet mer, hadde jeg faktisk gitt det mer tillit. Snakker vi om nofollow linker på diverse sosiale medier?
 

gjedda63

Medlem
Her er det do-follow for alle penga. Ja,det er billig men kvaliteten er topp den. Hennes filosofi er å prise linkene slik at nybegynnerne har samme sjansen som de mer pengesterke internett markedsførene til å bygge seg opp.Hun har fått mye kjeft for prisen men den forblir $5. Mulig at hun i fremtida skal sette sammen en superpakke med 100 pr8-9 sites som blir svindyr.
Jeg betaler ihverfall gladelig hver måned og gliser bredt hver gang et av nettstedene mine tar sjumilsteg opp i rankingen etter at linkene kicker inn.
 

Wilma

Medlem
Høres altruistisk ut, så får prøve det.

Hvis jeg bruker $5 på å få ei liste full av grums nå, så kommer det ei bøtte med $5 worth of fiskeboller i lake din vei! :D
 

Ståle

Medlem
Slik jeg har forstått det så inneholder denne listen linker til nettsteder hvor du selv har mulighet til å legge til en link. Dette kan visstnok være alt fra en profil på et forum, til kataloger.

Du får altså her bare en liste, og må gjøre selve jobben selv. Men $5 er ikke mye, så hvis det sparer noen for en del leting så er det nok verdt det.

(Understreker at jeg selv ikke har prøvd dette, og dette er kun info jeg har lest på nett)
 

gjedda63

Medlem
Det er stort sett linker fra social network platformer og forum. Ikke noe risiko. Siste pakka inneholdt faktisk et .edu !
 

gjedda63

Medlem
Det står nok endel hundre på lista,kanskje tusen for alt jeg vet. Ikke alle av de 30 kan brukes,da noen av webmasterne stenger av etter flodbølgen med signups. Jeg pleier å vente en uke med å signe opp,da slipper jeg å legge inn bortkastede linker. Har ei liste nå med flere hundre slike nettsteder.Det som er fint med disse er at jeg kan lage flere kontoer med nye linker så de er verdifulle.Har forresten funnet enmåte å finne slike nettsteder sjøl.
 

gjedda63

Medlem
Godt spørsmål. Nettstedet i signaturen min er et eksperiment. Bygd opp på samme måte som mine andre nettsteder og med .com. Har nesten bare brukt Angelas linker på dette nettstedet for å teste om de virker på en norskspråklig site. Nå er riktignok ankerteksten "universell" men allikevel. Linkene som jeg bruker tar ofte lang tid før de virker,tar litt tid før G finner de.(jeg pinger ikke linkene).
I det siste har nettstedet dukket opp som nr 2 når man klikker på "sider fra N" for så å dette ned igjen til side 2 så det tyder jo på at noe skjer linkmessig(google dance?). Leste på et utenlandsk forum at linker fra engelskpråklige sider til andrespråklige(.com) skal virke, men om de virker til .no det er en annen sak.
 
Topp