Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonse på bloggebyen.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

Msites Ltd

Livsnyter
Et nytt nettsted har sett dagens lys - Bloggebyen - og det er nå mulig å få kjøpt seg annonseplass!

NOK 250,- pr uke - 125 x 125 px - 100% visninger gjennomgående på hele nettstedet!

Det er KUN 4 plasser tilgjengelig!

Nettstedet er nytt og det er derfor ingen erfaringstall å vise til. Nettstedet markedsføres gjennom de tradisjonelle sosiale medier etc.

Interessert? Send meg en mail på bkm@bloggebyen.no !
 

Msites Ltd

Livsnyter
Som jeg skrev:

"Nettstedet er nytt og det er derfor ingen erfaringstall å vise til. Nettstedet markedsføres gjennom de tradisjonelle sosiale medier etc."

Når det er sagt så er prisen satt lavt og jeg er ikke ute etter noen prisdiskusjon i denne tråden!
Har jobbet 20 år i mediabransjen og har aldri solgt annonsering så billig, uansett medie!
 

MacGyver

New Member
Som ny i forumet og etter å ha browset veldig mye i trådene her, så vil jeg nevne noe jeg tror de andre ikke tør - med 20 år i denne bransjen så er du utrolig hovmodig og lite smart når du tror at noen i det hele tatt er interessert i å annonsere på et helt nytt nettsted til den prisen.

1000 besøkende på en uke kvalifiserer ikke engang til å bli kalt lite besøkt. Etter en uke med din stive pris Msites - tar du egentlig hintet?

På 14 dager er siden oppdatert med tre "hele" artikler, kan ikke forstå at noen i det hele tatt er interessert i det her. Og når du skriver at du ikke er interessert i noen prisdiskusjon -lever du på samme klode som oss resten? Med en slik post som dette hvor prisen er utrolig høy, så må du regne med at folk diskuterer/klager over den.
 

Msites Ltd

Livsnyter
For å ta det siste først, prisen er nok ikke utrolig høy! Men, igjen så kommer det an på hva du sammenligner med! Hva sammenligner du egentlig med?

At jeg ikke er ute etter en prisdiskusjon i denne tråden er vel en ærlig sak, og hvorfor skulle jeg diskutere pris når jeg allerede har satt pris!?!

Og, hvis du synes prisen er høy, eller siden er uaktuell å annonsere på, forstår jeg ikke hvorfor du bruker ditt første innlegg her på forumet til å gå til angrep på denne tråden. DET er vel lite smart!
 

picxx

Well-Known Member
Har du noen statistikk på CTR på siden?
Om det er en vedig lav CTR kan det jo fort bli en veldig høy klikkpris, og da skal man selge et ganske dyrt produkt for at det skal lønne seg å annonsere.
 

picxx

Well-Known Member
Hvem er det du spør picxx ?

Og, Anders - hvis du betaler 2,04 for 1000 unike besøkende i dag på en norsk site må du si i fra til meg - for der vil jeg og bruke penger!

Jeg spør trådstarter :)

Når det gjelder annonsepriser finnes det jo noe her, men hvor relevante disse prisene er vet jeg jo ikke. Mulig også det er noe gammelt som er lagt inn og ikke slettet.
Annonsepriser.no - god oversikt, rimelig annonsering
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp