Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anonyme ryktepoeng er en uting !?!

picxx

Well-Known Member
Jeg synes egentlig den negative ryktepoengknappen kunne blitt skrudd av. Ikke fordi disse grønne prikkene er viktig - for det er de ikke. Men fordi mange irriterer seg "grønt" over å få negative kommentarer i CPet sitt.

Jeg synes "rapporter til moderator-knappen" holder når det gjelder å få bukt med poster som ikke burde vært her. Hvis noe er i gråsonen synes jeg det er bedre å kommentere i tråden, evt. sende PM, enn å sende "CP-meldinger".

Hele hensikten med et slikt system på et slikt forum er ikke å vise omverdenen hvor flink du er til å svare på innlegg, men å bygge seg en cred, eller et omdømme.
Så om det en dag er en som trenger en tjeneste eller en kodejobb kan han i tilleg til deres kvalifikasjoner også ta en titt på ryktet på personen her på webforumet, og om en er i tvil ville ihvertfall jeg valgt en med en par grønne knapper kontre en med tre røde.

Hadde det vært en "vis og skryt" funksjon hadde den nok ikke blitt opprettet til å begynne med, for det er det ikke.
 

Santo

Active Member
Men om man har et vBulletin forum, er det da et valg for å la brukerne se hvem som gir ryktepoeng (både positive og negative), eller må man gjøre en modifikasjon av scriptet selv?

Jeg forsøke forøvrig å Google litt, og fikk vel egentlig inntrykk av at dette ikke er en mulighet i "standardversjonen", men fant ikke noe helt entydig svar på det...

Noen som vet?
 
A

andy

Guest
Her er mine ryktepoeng kommentarer! ^^

Tråd Dato Kommentar
I/T 15th February 2010 19:10 Helt sant det du skriver her!
andy bilder 9th January 2010 22:35 på tide å kutte ut tullpratet?
andy bilder 9th January 2010 22:28 huff huff
andy bilder 9th January 2010 22:21 Makan til dårlige holdninger når det gjelder andres åndsverk skal du lete lenge etter.
andy bilder 9th January 2010 22:03 Sorry, men slike holdninger bør du holde for deg selv!
andy bilder 9th January 2010 21:52 For svarte, slutt og diskuter ulovlige greier her. Kom med noe lovlig, eller hold kjeft!
andy bilder 9th January 2010 18:35 Herlighet..
andy bilder 8th January 2010 19:29 Barnslig
 

Tonny Kluften

Administrator
Skjønner godt at du fikk de der andy. Du fortsatte å mase om det samme selv om OP ikke engang spurte om det du maste om. Et godt eksempel på riktig bruk av ryktepoeng spør du meg. Og mange fikk sagt ifra uten at du ble sur på alle. Samtidig er dette folk som helt sikkert har kommet med bra tips til deg i andre tråder, og du har kanskje hjulpet noen uten å vite at du hjalp en som gav deg negativt ryktepoeng :D Ergo, bra for forumet og miljøet her.
 
Sist redigert:
Topp