Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bør affiliatelenker være lov her på WF?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tony J

Alle skal få
Oki. Skulle vært litt justert den regelen. For denne tråden er jo ikke annet enn reklame spør du meg :D
 

Bjørn

Domenespekulant
Ser da ikke noe problem med å bruke aff.lenke, når det er oppgitt og tillatt. Folk skal nå henge seg opp i absolutt ALT her inne hele tiden... gud forby om noen tjener noen kroner på et salg her inne...
 

Tony J

Alle skal få
Slutt å gråte Bjørn. Jeg er enig i at det skulle vært lov, men snakker kun her om å justere regelen. Gud har ikke noe med dette her å gjøre Bjørn. Dette her føltes som en direkte reklame, men ser ikke problemet dersom afflenken hadde vært bakt inn i et annet budskap. For eksempel i en tilbakemelding av et nettsted hvor theme't hadde blitt omtalt. Så kunne trådstarter ha vist afflenke som ref i tilbakemeldingen, eller eventuelt ha svart med afflenke dersom noen har ønsket mer informasjon ved temaet. Mulig jeg er gammeldags, men jeg hadde ikke ønsket at noen skulle kjørt direkte reklame på mitt nettforum.
 

spikre

peterhamre.no
Slutt å gråte Bjørn. Jeg er enig i at det skulle vært lov, men snakker kun her om å justere regelen. Gud har ikke noe med dette her å gjøre Bjørn. Dette her føltes som en direkte reklame, men ser ikke problemet dersom afflenken hadde vært bakt inn i et annet budskap. For eksempel i en tilbakemelding av et nettsted hvor theme't hadde blitt omtalt. Så kunne trådstarter ha vist afflenke som ref i tilbakemeldingen, eller eventuelt ha svart med afflenke dersom noen har ønsket mer informasjon ved temaet. Mulig jeg er gammeldags, men jeg hadde ikke ønsket at noen skulle kjørt direkte reklame på mitt nettforum.

Det er en klassiker at man i slike tilfeller skriver
bla bla bla *link* (ja, det er aff) bla bla bla

Det er altså ingen regel, men heller ikke noe problem. Regler for noe som ikke er et problem, er idiotisk.
 

Bjørn

Domenespekulant
Jeg skal slutte å gråte... hiiiikst..., hvis du og noen andre slutter å blande deg inn i alle salgstråder og aff.tråder på forumet... og Gud har gjerne en finger med i det meste kjære Tony J...
 

Travellingman

Nettgrunder
Slutt å gråte Bjørn. Jeg er enig i at det skulle vært lov, men snakker kun her om å justere regelen. Gud har ikke noe med dette her å gjøre Bjørn. Dette her føltes som en direkte reklame, men ser ikke problemet dersom afflenken hadde vært bakt inn i et annet budskap. For eksempel i en tilbakemelding av et nettsted hvor theme't hadde blitt omtalt. Så kunne trådstarter ha vist afflenke som ref i tilbakemeldingen, eller eventuelt ha svart med afflenke dersom noen har ønsket mer informasjon ved temaet. Mulig jeg er gammeldags, men jeg hadde ikke ønsket at noen skulle kjørt direkte reklame på mitt nettforum.

Ja dette er reklame for et meget godt tilbud fra Gabfire ;) Enkelt og greit, liker du det ikke så er det vel bare å klikke seg videre :confused:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp