Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bør affiliatelenker være lov her på WF?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bjørn

Domenespekulant
Back to the case, dersom det står "affiliate" ved lenken så er det vel ikke noget problem. Vi forstår vel alle her hva det betyr. Jeg har fanden meg vært her i 2 år og kan ikke huske å ha sett noen som har "misbrukt" eller i det hele tatt handlet uten måte. Som beklageligvis skjer på en viss annen del av WF.

Ganske alvorlig anklage fra deg, som krever en nærmere forklaring. Kan du utdype nærmere hvem som misbruker annen del av WF og på hvilken måte dette er misbruk?
 

Bjørn

Domenespekulant
Etter den hekseprosessen som du, Looper og noen andre har kjørt mot noen av de som selger her inne, og kanskje spesielt meg, så ja gjorde jeg det. Så ja, regner med det var meg han prøvde å hinte mot. Ganske alvorlig påstand å slenge ut, uten noen form for begrunnelse.. uansett om det gjelder meg eller noen andre her inne. Dere burde tenke over hva dritt dere slenger ut her. Hadde det vært enkelte forum, hadde dere vært bannet for lenge siden.
 

Bjørn

Domenespekulant
Neida, Dag.. du er med i kampen du også. Skal ikke være nødvendig å måtte forsvare en salgstråd HVER bidige gang. Blir for dumt. Skjønner at noen av dere tydeligvis mener jeg har bedt om for mye penger i en eller annen tråd, og dette må man selvfølgelig forsvare hver bidige gang. Regner med at det også var i tråden med webutvikler og webdesigner, der jeg, prøvde å selge disse sammen med 8 andre domener for minimum 150K, helst mer. Dette blir altså i gjennomsnitt 15K. Tydeligvis en helt uhyrlig prisforlangende sum, ifølge enkelte av dere her inne. Dette må jeg altså forsvare ovenfor den lille gruppen deres, gang på gang tydeligvis.. Selv prøver flere av dere å selge, mindre bra domener til 5 sifrede priser - ja gjelder bla. deg Dag. Andre legger ut flere domener over 100K, opptil 350K - selv ikke de beste norske domenene... disse får INGEN kritiske spørsmål om prisantydning.. lurer på hvorfor.. å ja, det er ikke meg som har de salgstrådene nei...
 

Bjørn

Domenespekulant
Forøvrig ligger sikkert 95% av mine domener til under 10K. Mange har jeg spurt om fra 200 til 500 kroner i minimum bud for også. Hvis dere har så mye imot salg på dette forumet, eller meg, så får dere heller finne eller opprette dere et eget forum. Begynner å bli ganske lei av å måtte forsvare meg mot useriøse påstander, som endel av dere slenger ut her inne, uten noe forklaring. Synd at det skal være lov her på forumet, men hvis alle her mener at jeg er den store stygge ulven her inne, så skal jeg gjerne ta hatten min å gå jeg... dette blir bare for dumt.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det som ER for dumt er at du legger ut tråder med en del av de samme domenene gang på gang på gang på gang. Du bumper de også ihjel med tilbud og pakker av ymse slag og det du ikke skjønner er at for 99% av de som følger med så virker du bare desperat når du gjør dette.

Prisen er én ting, måten du oppretter tråder/tilbud/pakker på er en annen. Det var en gang du hadde én tråd for alle domenene dine (noe jeg syntes alle som selger mange ting burde ha, ikke kun deg) men det tok ikke lange tiden før du dro i gang med nye tråder med domener vi har sett mange ganger før.

Du har vel f.eks prøvd å selge Webdesigner/Webutvikler i 4-5 tråder nå?

Og nei, du er på ingen måte en stor stygg ulv, men det er litt merkelig at du ikke helt ser at det kommer litt kritikk når du selger på den måten du gjør.
 

muffins

Medlem
Aiaiai, her var det jaggu meg mye surmaget oppgulp på et sted. Begynner jo nesten å likne et gjennomsnittlig Dagbladet.no kommentarfelt det her. :D
 

picxx

Well-Known Member
At enkelte tenåringer her i tråden, som for kort tid siden selv begynte å tjene noen kroner via affiliate, setter spørsmålstegn ved bruk av affiliatelinker på webforumet sier det meste.

Kommentarfeltet hos dagbladet ble nevnt lenger opp i tråden.
Kanskje det hadde vært en bedre arena for enkelte?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp