Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bans-butikk

gjedda63

Medlem
Ok, det er kult. Men er det sånn at google vil fjerne deg fra deres søkesystem når de finner ut at du driver bans-butikk?
hvis det er build-a-niche-store scriptet du mener så vær klar over at det ikke er support der lenger og forumet er dødt.
og hvis du gjør som Tonny sier er det ikke noe fare med Google,det gjelder egentlig alle script.
 

gjedda63

Medlem
Sjekk kildekoden og fjern alle referanser til BANS. Så kan du jo ommøblere litt på standard menyer og på annen navigasjon. Du kan også se på hvordan viderelinkingen til eBay foregår og kanskje redirecte på en annen måte enn standard.
Jeg har en bråte med bans butikker,det eneste jeg har gjort er å fjerne "powered by bans" og ingen produkter på homepage, kun to adsense blokker.Så lenge du sørger for bra innhold på hjem siden er det ingen fare med nisjebutikker,ingen av mine har noengang blitt behandlet dårlig av Google. Det er en stor myte at bans scriptet i seg sjøl blir ufordelaktig behandlet av G, iscenesatt at alle disse tullingene som pumpet ut tynne bans butikker i bøtter og spann. Disse ble selvfølgelig deindeksert i tusenvis, ikke fordi de var bans men fordi de var søppel.
Jeg ville ikke valgt bans idag fordi det ikke er support der lenger,det finnes dog andre nisjebutikkløsninger derute som er mye bedre rent scriptmessig.Du kan f.eks bruke de fleste andre nettverk så som amazon,cj,overstock,linkshare osv og supporten er på topp.Her er to
bra muligheter:
Build A Niche Store Affiliate Website For CJ, eBay, Linkshare, Amazon, Overstock, Shopping
ProNicheStore - An easy to use niche web site builder
Sistnevnte koder i disse dager et program som konverterer bans til sin egen løsning,glimrende for de som frykter php5 eller hva det nå heter skal ødelegge bans scriptet.
 

Terjemk

Medlem
Hei gjedda63.

Jeg har kjøpt BANS scriptet for en tid tilbake men ga fort opp da ebay ikke godkjente siden ved første forsøk...(lat:) SOm jeg skjønner er det ikke støtte for BANS lenger så jeg vurderer å se på de to andre scriptene du nevner. Etter din erfaring, er det i det hele tatt noe å tjene på å sette opp norske nisjesider eller kjører du på det engelske marked? Jeg er ikke ute etter å tjene masse penger, jeg er heller besatt på tanken om å få satt opp noe som funker og gir litt små-inntekt over tid.

t
 
Topp