Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bare lurte på...

Niclas

New Member
Register.com er et kurrant selskap med lang erfaring, og jeg brukte dem for mange år siden, men nå er det lenge siden jeg ga 35$ for et .com. Bruker Domeneshop til .no som anbefales. Bruk store og kjente registrarer i utlandet, da sitter du ikke alene i båten om noe går galt, slik som hos RegisterFly for noen år siden da ICANN måtte på banen og redde tusenvis av registranter.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hvis f.eks. en amerikansk registrar går konk så vil de ikke fornye domenet ditt når det utløper. ICANN vil bruke tvang, de vil tvangsoverføre domenene til en annen registrar, men det tar tid, opptil et år. Hvis dette temaet interesserer dere så studer tilfellet med Registerfly som Niclas nevner. Eller spør meg, jeg vet mye om det tilfellet. Mange mistet sine Registerfly-registrerte domener. Så velg en registrar som virker solid. Men det er selvfølgelig umulig å vurdere det for oss. Jeg bruker derfor de største minus Godaddy som har et utrolig dårlig brukergrensesnitt for personer som eier flere domener. Namecheap er helt topp.
 

SolidHost

Medlem
De fleste registrarer har vel en eller annen misfornøyd kunde. active-domain har holdt på med dette lenge, så 1 misfornøyd kunde er vel litt lite å basere seg på ;)
 
Sist redigert:
Topp