Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bedriftsbank

Bjørnar

Gründer
Hei,

Finner bare noen eldre tråder om dette, og utviklingen går jo ganske raskt - trodde jeg. Helt til jeg logget på som ny kunde hos DNB bedrift i dag, og fikk bakoversveis hvor tungvindt alt er.

Så, hvilken bank bruker du, og hva gjør den super?

Mine relativt enkle krav er at jeg skal kjapt få en oversikt over status, få betalt regninger, og at det ikke koster alt for mye i gebyrer. Smooooth opplevelse er viktig.
 

Travellingman

Nettgrunder
Bedrift eller vanlig bank hva er forskjellen? Hadde spare og en brukskonto i YaBank i mange år, men etter de ble oppkjøpt og ikke fikk ut fingern og oppdaterte, laget ny app så avsluttet jeg der.
Gikk over til https://easybank.no som er veldig enkel og grei, en av de beste rentebetingelsene der.
 

Arne Devold

New Member
Jeg tenker på en litt annen tilnærming. Såfremt man bruker et skybasert regnskapssystem blir behovet for å gå i nettbanken redusert. Man gjør betalinger fra regnskapssystemet, man sjekker saldo, man får innbetalingene rett i økonomisystemet. Det blir lite innlogging og bruk av nettbanken. Økonomisystem og nettbank blir mer og mer integrert. Så kanskje det blir mer viktig med et godt økonomisystem fremfor hvilken nettbank man velger...:)
 
Topp