Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Besøkende

6Q6

Medlem
Trenger mange flere besøkende til sidene mine. Hvordan kan jeg gjøre dette bedre og få flere folk til å komme?
:confused::confused::confused:
 

onlyme

New Member
Det er vanskelig, men med flaks... Finnes ingen oppskrift.. Om du ikke har en haug med penger til å fortelle verden at her er jeg?. Bare til å prøve å feile til det sier pang:D

Tips: sats på kill some time sider (humor, musikk, sexy o.s.v. Engelsk).
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Masse muligheter for å få besøkende til en side.
Du kan ta en titt her Tjen penger med Norske Plugins hvor det står endel om emnet om du søker.
Du kan også kontakte meg pg få noen helt gratis tips om emnet om du vil det, enten her på WF via pm eller via kontaktsiden på norskeplugins.
 

onlyme

New Member
Og det aller viktigste er å bygge et nettverk med venner via ulike forum i Norge og utlandet. Kontaktnett er nøkkelen til det meste her i livet:)
 

picxx

Well-Known Member
Og det aller viktigste er å bygge et nettverk med venner via ulike forum i Norge og utlandet. Kontaktnett er nøkkelen til det meste her i livet:)

Sant! Kontakter som shemp og Jayman fikk meg veldig langt i adultbransjen. Regne med det samme mer eller mindre også gjelder i mainstream.
 

zapotek

Medlem
Lag fantastisk innhold som folk flest finner nyttig + gjør litt basic SEO (Se linken Tonny viser til over) = Trafikk
 
Topp